Gå til innhold

Innspilling av Sennheiser PX 100. Nødvendig?


Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei!

Jeg venter på mine Sennheiser PX 100, og lurte på om de trengte noe innspilling? De er jo ganske små, så det er vel litt tvilsomt...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Begynte å bruke dem :p De brenner seg inn etterhvert, ingen grunn til å ikke bruke dem. God lyd til portabel bruk allerede fra starten så da blir lyden bare bedre etterhvert om den blir det i det hele tatt ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Geniale hodetelefoner :D Jeg har mange forskjellige hodetelefoner og må si designet til px100 er veldig bra sammenliknet med mange andre. Spesielt til portabelt bruk. De sitter som støpt og jeg er spesielt happy med at de er gode å ha rundt halsen når ikke i ruk. Lyden er jo sef også veldig god men det visste du sannsynligvis ;)

Lenke til kommentar

Jeg spilte inn mine PX-100 ved å sette de på forsterkeren til PC-en med en lang playlist og middels volum noen dager mens jeg var på jobb. tror jeg brukte tre dager. Valgte å ikke spille de inn på iPoden siden denne har en dårligere forsterker enn den andre. Det er desverre en liten sjangs for å brenne/ødelegge spolene i klokkene hvis de får for lite strøm. spesiellt når de er nye og membranen er stiv. Etter det har de vært fantastiske å høre på. Har noen plater i lossless på pod-en og disse er en nytelse å høre på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Fikk PX'ene i dag!! Fantastisk deilige å ha på! Og tanken på at lyden blir bedre etter at jeg har brukt de en stund gjør meg kåt! :p

 

Dessverre så har jeg en del hår som er i veien.... :ermm::)

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

:!: Ja, den var god Arne, men det er vel bare du som ser slikt, eller hva? ;)

 

Det jeg egentlig mente var at jeg må ta bak håret på hodet får at PX'ene ikke skal skli..

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nei, kan ikke påstå at de klør noe, og jeg klør fort av ting på øra.

Anbefaler px100 uten noen negative bemerkninger, er det headset'et jeg tar på meg når jeg tusser ut med mp3 spilleren min.

 

Foran pcen sitter jeg å koser med hd515, også fra sennheiser, skal mye til for at jeg skifter til annet merke i nærmeste fremtid, med tanke på pris og kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...