arash23 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 hei jeg har telenor basis men har lyst å bytte til nextgentel med 20 mb. har noen spørsmåler. 1- jeg har fasttelefon fra telenor må jeg bytte den til nextgentel ? for at jeg har lyst å beholde min telenor telefon . hvis nei må jeg betale extra for at jeg ikke bruker nextgentel tel? 2- hvor lang tid tar det og øverfore fra telenor basis til nextgentel? altså hvor mange dager/uker er interneten min down? takk ellers
H.M.Kongen Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Du kan ha telenor tlf din og internetten din vil ikke være nede noen dager.du sier opp telenor fra den dagen du får fra ngt.hvis ngt sier du får 1 april så sier du opp telenor 1 april. men du må huske at det er ikke sikkert du får 20mb fra ngt.det kommer helt ann på linjestrekket fra sentralen.hvor langt unna den du bor.Jeg fikk ikke mer enn ca 8 mb.
Lrd_Wild Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 hei jeg har telenor basis men har lyst å bytte til nextgentel med 20 mb.har noen spørsmåler. 1- jeg har fasttelefon fra telenor må jeg bytte den til nextgentel ? for at jeg har lyst å beholde min telenor telefon . hvis nei må jeg betale extra for at jeg ikke bruker nextgentel tel? 2- hvor lang tid tar det og øverfore fra telenor basis til nextgentel? altså hvor mange dager/uker er interneten min down? takk ellers 8180250[/snapback] Jeg har Nextgentel & er kjempe fornøyd Vel for å svare på dine spørsmål: 1: Ja du kan ha Telenor sitt telefon abbonemang, uten å betale xtra til Nextgentel Slik jeg har det hjemme. 2: for å slippe downtime på linja så kan du gjøre som meg... ikke si opp telenor linja di før innstallatøren fra Nextgentel har vert der å kobla deg til den nye 20mbit linja... Da må du ut med en måneds linje lei xtra til telenor, men du slipper å være uten nett... vert hver krone spør du meg. Håper dette hjalp litt..
arash23 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 takk for svaret men ! det på nextgentel.no står det at de ordner selv byttingen på linja og jeg trtengere ikke å ringe til telenor!
_dAwn_ Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 takk for svaret men !det på nextgentel.no står det at de ordner selv byttingen på linja og jeg trtengere ikke å ringe til telenor! 8183247[/snapback] Jepp. Er kjekt det. Så slipper man si ifra selv. Når det gjelder hastigheten så er det rett det som sies at det kommer ant på avstanden til nærmeste base. Jeg fikk bare 5mb så jeg bytta til linja deres på 6,5 og da fikk jeg det jeg skulle ha. Får du problemer så ha god tid når du kontakter kunde service. Det suger max!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå