Gå til innhold

warrior eller pally til pvp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du ønsker å faktisk drepe noe innen fornuftig tid ville jeg valgt warrior.

8178773[/snapback]

 

Hva mener du? Har pallys liten dmg? Tenker på å starte en.

8178843[/snapback]

 

 

Jeg skrev en lang versjon men surra meg inn i trungvinte forklaringer, så jeg bruker den korte:

 

Ja. Paladins har lav damage. De velger mellom høy survivability med veldig lav DPS (Holy), lav DPS og høy suvivability (Prot) og medium DPS med medium survivability (Ret).

 

Men husk at paladins er den klassen som skalerer best med gear etter warriors.

 

Edit:

Dessuten. Sjansen for at en random healer henger seg på deg og healer deg med alt remmer og tøy kan holde er større om du er warrior enn paladin :)

Og: CS/Interrupts > Paladins

 

Edit 2:

 

vell, du må jo gå ut i fra hva du selv liker å spille, ikke hva alle andre synes er artig

8178938[/snapback]

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Det dummeste du gjør er å velge warrior til pvp, det er atm en av de vanskeligste klassene og levle pga massiv nedetid, er også den klassen som klarer seg dårligst i pvp uten healer i ryggen ( lykke til med å finne noen som frivillig er 24/7 healersupport for deg )

 

paladins har faktisk utrolig god burst DPS, noe som er viktig i pvp, er også den beste pvp-healeren.

Lenke til kommentar
som topic sier, hver klarer seg best i pvp lvl 70?

hvem er best 1vs1 

lei av cloth class derfor kanskje få opp en war eller pally

:hmm:

8178536[/snapback]

 

Sinnsykt fornøyd som paladin iallefall.

Har vært jevnt innom WSG/AB/AV siden level 25, og har faktisk ligget på 1-3 plass hver eneste runde.

Dette er med retribution spec, og jeg har brukt omtrent den feteste 2-handeren som finnes for hvert level.

Folk gidder som regel ikke å drepe paladinen først i pvp, ettersom de veit det er rimelig dødfødt siden du kan shielde og heale deg opp igjen, og at de således bare bruker opp verdifull tid dersom de prøver å nuke ned deg først uansett.

Og ellers har retribution-spec en rimelig heftig burst, som gjør at du lett kan hive ut nok skade i løpet av ett sekund til å få en masse kills.

Gøy med paladin! :)

Lenke til kommentar
som topic sier, hver klarer seg best i pvp lvl 70?

hvem er best 1vs1  

lei av cloth class derfor kanskje få opp en war eller pally

:hmm:

8178536[/snapback]

 

 

paladin "klarer" seg best i pvp. 1vs1 er paladin bedre enn warrior (paladin vs x class -kontra- warrior vs x class) .du har flere muligheter med en paladin på lvl 70. (1 holy, 2 tanking-som funker meget bra med rett gear og litt skills, 3 dps- nice burst damage med rett gear)

Endret av ivarsr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...