OscarWoHA Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Må kokker i slike skjeder ha relevant arbeidserfaring/utdanning får å få jobb som kokk? Endret 17. mars 2007 av Meldarion
Laserlasse Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Må kokker i slike skjeder ha relevant arbeidserfaring/utdanning får å få jobb som kokk? 8172880[/snapback] Jeg pleier som regel aldri å kommentere interessante stavemåter på denne måten (uthevet av meg), men akkurat denne var for god til å la passere. Svaret er vel ja - jeg tror nok at folk som kokkelerer pizza i skjeder nok trenger en helt spesiell form for utdanning Når det gjelder det du egentlig spør om, så tviler jeg på det (uten at jeg kan si noe sikkert) - en del av de jeg ser jobber på Dolly rundt om kring virker rimelig unge.
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Formuleringen har forlengst blitt plassert på hedersplass i gramatikkhelvete. Så til saken, nei! De fleste kjedene, eller frittstående etablissementer tilbyr som regel opplæring.
tha78 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Formuleringen har forlengst blitt plassert på hedersplass i gramatikkhelvete. Så til saken, nei! De fleste kjedene, eller frittstående etablissementer tilbyr som regel opplæring. 8179575[/snapback] LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå