Gå til innhold

Steam vil ikkje starte :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutseleg i dag ville ikkje Steam starte. Den berre ligg som ein prosess ( oppgavebehandling) og ingenting skjer. Eg har prøvd å starte counter strike 1.6 (som er det eg spelar), og då lasta steam ned oppdateringar, men etter det skjedde det svært lite. Har prøvd restart av pc, kjørt ccleaner, ad-aware, amust registry cleaner for å sjå om det kunne hjelpe til...

Desperaaaat :p

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det gjekk ikkje... Steam vil ikkje starte likevel. Kvar gong eg skal skru av pcen, og steam.exe kjører, så kjem det ei melding om: Hidden Window, avslutt oppgåve. Og visst eg vel å ikkje gjer det, så kjem eg innatt på Windows, og visst eg då stoppar prosessen steam.exe og trykker restart, så restartar pcen seg utten at hidden window kjem.

Teit!!

Skrevet

Har du tune-up installert? Jeg hadde samme problem fordi jeg hadde styla noe greier via tune-up.

Duste-steam som må ha eget tema, hvorfor ikke gjøre det normalt... :thumbdown:

Skrevet

Har samme problemet med Hidden Window. Den popper opp når jeg skal slå av maskina, men må selv trykke på avslutt program for at noe skal skje. Fikk noen tips om å hake av noe i msconfig i start-kjør-: NvCpl, Jusched eller nwiz, men det hjalp ikke mye. Har også kjørt ad-aware og spybot S&D utallige ganger, men er heller ikke til noen nytte. Plager vettet av meg at steam-logoen bare er borte fra oppgavelinja, så jeg ikke får spilt CS. Har hatt dette problemet før, og da blei jeg så lei at jeg formatterte hele suppa. Er det ingen der ute som har peiling og kanskje ei løsning på problemet?? Hjelp pls!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...