Alastor Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Dette er enten helt dust eller et sammentreff. Nå har jeg reinnstallert live messenger, og nå får jeg logga på med en gang .
MicroS Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg hadde problemer tidligere i dag, så tok jeg å avslutta Zone Alarm og prøvde og logge meg inn på msn da, og då gjekk det så slo jeg på ZA igjen og jeg har vert online siden.
GrH Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 nå er jeg inne ... bare funka plutselig .... -DJgunnah
Scortech Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ikke gjort noe greier...Men det ser ut som at msn funker greit nå.. Jeg kommer til å med inn i hotmail kontoen min..
wil Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Slet litt med å komme inn i ettermiddag jeg. Jeg har ikke vært logga på tidligere i dag grunnet problemer med programvare så når jeg var på skolen var hovedboksen min slått av. Men så kom jeg hjem, men drog ut igjen. Når jeg deretter kom hjem igjen så fikk jeg ikke logga meg på MSN Nettverket. Trodde problemet lå i nettet mitt, så jeg prøvde å restarte maskina. Gikk ikke da heller. Så hadde jeg brent ut en DVD og to CD Plater og etter det fikk jeg plutselig logga inn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå