Gå til innhold

Webhotell for bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er litt mer teknisk oppegående enn snittet, anbefaler jeg å ta en titt på NearlyFreeSpeach - der betaler du ikke for en kvote trafikk eller disk, men for det du til enhver tid faktisk bruker.

8167246[/snapback]

 

Hva mener du med teknisk oppegående? Må man kunne mye programmering?

Lenge siden jeg har lagd websider så tenkte jeg skulle bruke noe slikt som denne http://folderblog.org/

 

Den siden så veldig interessant ut! Takk for tipset :)

Er litt skeptisk til at siden blir liggende i USA pga hastighet.

Endret av jungl
Lenke til kommentar
Hva mener du med teknisk oppegående? Må man kunne mye programmering?

Nei, man trenger ikke å kunne mye programmering, men det er endel steder som tilbyr ferdige løsninger der du stort sett velger i menyer til alt ser nesten ut som du vil. Det får du ikke der. Derimot har de god støtte for å la deg installere ting selv, men du må altså gjøre det selv.

 

Farten vil ikke være noe større problem enn på andre sider fra USA, altså svært lite. Norske brukere belaster dessuten serverene på andre tider enn amerikanske brukere. Jeg har brukt dem litt, og er godt fornøyd. Lite besøkt tjeneste er nesten gratis å ha. Men vis du planlegger å ha flere GB i filer liggende der, så kan det være at andre har bedre priser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Web10.nu/dk har fjernet spamfilteret på mailserveren, så hvis du også skal bruke epost bør du ha spamfilter på pc'n. Snakker av erfaring :( har to domener der.

Ellers så er det rimelig god oppetid.

 

Arvid

 

Så ikke at du hadde bestemt deg :blush:

Endret av Arvid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...