Scortech Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Spennende grafikk.... ALT kommer vel til PC også vil jeg tro.... NOTAT: destructable buildings er allerede lansert i Project Reality og fungerer på samme måte som vist i denne filmen... Nei alt kommer ikke til pc dessverre.. Og det de kaller for destructable buildings i Project Reality er latterlig dårlig i forhold til dette da og kan ikke sammenlignes...I PR så er det en eksplosjon og bygning er halvert..that's it..man får ikke se detaljer og sånt som her så det kan ikke sammenlignes...
Toska92 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg gleder meg til det, men det har kommet alt for lite videoer og info til at jeg er helt gal etter det. Ser ut som ett bra konsept, men som sagt før, det har ikke kommet ingame enda, noe som kanskje er litt dumt.
Comprade Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) synd at det er UMULIG å kontrollere førsteperson på konsoll.. 8242884[/snapback] Det er jo ikkenoe problem det da. Har nesten bare fps til 360`n min og føler aldri at jeg trenger en mus til spilla mine Endret 2. juni 2007 av Comprade
MrLee Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Spennende grafikk.... ALT kommer vel til PC også vil jeg tro.... NOTAT: destructable buildings er allerede lansert i Project Reality og fungerer på samme måte som vist i denne filmen... Nei alt kommer ikke til pc dessverre.. Og det de kaller for destructable buildings i Project Reality er latterlig dårlig i forhold til dette da og kan ikke sammenlignes...I PR så er det en eksplosjon og bygning er halvert..that's it..man får ikke se detaljer og sånt som her så det kan ikke sammenlignes... 8761398[/snapback] Så er project realtiy implementasjonen bare en endring til en mod til ett spill som ikke støtter det til å begynne med da, så for mye kan man ikke forvente. Litt merkelig om det ikke kommer til PC da. Hvor har BF serien hatt mest popularitet egentlig?
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Dette ser ihvertfall 10 000 ganger bedre ut enn BF2142 ihenhold til gameplay. BF2142 lignet mer pa UT2004 enn BF2 Gleder meg til dette kommer til PC. For det ma det jo gjore. Har provd FPS pa konsoll, men det er umulig.
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Dette ser ihvertfall 10 000 ganger bedre ut enn BF2142 ihenhold til gameplay. BF2142 lignet mer pa UT2004 enn BF2 Gleder meg til dette kommer til PC. For det ma det jo gjore. Har provd FPS pa konsoll, men det er umulig. 8767173[/snapback] Er så enig med deg...fps på konsoll er ræva.. Ja man blir vant med det/bedre etterhvert men det er ikke det samme som på pc og det er på pc fps spill hører hjemme... Er vel ikke lenge før alle fanboyene her kommenterer dette.. :!: Endret 2. juni 2007 av Scortech
MrLee Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Er ikke å stikke under en stol. Bare se på shaowrun. Såvidt jeg har fått med meg har man muligheten til å spille PC vs x360 i det spillet? Men at konsollspillerene får hjelp av autoaim?
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Men at konsollspillerene får hjelp av autoaim? Veldig godt poeng..Er faktisk mange spill på konsoll som bruker autoaim...Og det sier seg selv hvorfor man har det på konsoll :!: Endret 2. juni 2007 av Scortech
Flamme73 Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Vil dette komme til PC etterhvert også? 8167763[/snapback] Nei aldri!
espinos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Vil dette komme til PC etterhvert også? 8167763[/snapback] Nei aldri! 8929189[/snapback] For folk som ikke forstår ironien. Det kommer også til pc
Kakebakelate Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 er lenge siden jeg så traileren for første gang. men det virker helt gentialt da! Fps spiller funket fett på console. se halo og halo 2
Flamme73 Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Vil dette komme til PC etterhvert også? 8167763[/snapback] Nei aldri! 8929189[/snapback] For folk som ikke forstår ironien. Det kommer også til pc 8938214[/snapback] ¨ Sorry men det kommer ikke! At folk fortsatt tror at det kommer til PC når alle som sier det IKKE kommer til PC har lest det ett eller annet sted. Jeg leste det i gamereactor at firmaet absolutt ikke skulle lage dette spillet til PC! Så jeg tror at dere som fortsatt sier at det kommer til PC kan glemme og friste opp de som ønsker at det kommer til PC!
espinos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Vil dette komme til PC etterhvert også? 8167763[/snapback] Sorry men det kommer ikke! At folk fortsatt tror at det kommer til PC når alle som sier det IKKE kommer til PC har lest det ett eller annet sted. Jeg leste det i gamereactor at firmaet absolutt ikke skulle lage dette spillet til PC! Så jeg tror at dere som fortsatt sier at det kommer til PC kan glemme og friste opp de som ønsker at det kommer til PC! 8939575[/snapback] Dette ble jo sagt under en pressemelding. http://gamer.no/nyhet/pc/nytt_battlefield-...neste_aar/30331
Hofer Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Digital Illusions avslutter sin pressemelding med å fortelle at i tillegg til denne kunngjøringen av Xbox 360 og PS3-versjonene vil de komme med mer informasjon om versjoner til PSP og PC ved et senere tidspunkt. Mer informasjon blir forhåpentligvis snart å finne på seriens offisielle nettsted.
AiKi Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Om de klarer å unngå det store problemet til Battlefield 2/2142, nemlig alle feilene, kan det bli gøy. Men jeg ser for meg at det blir som i videoen, teamkillere skyter vegger så de raser i hodet på lagkameratene (dersom ikke fysikken gjør at spillet hakker så mye at serveren går ned om noen skulle gjøre det). Mulig jeg er litt anti-Battlefield (legg merke til at jeg ikke har brukt "Betafield" enda), men sånn blir det når Battlefield 2 ble ubrukelig* etter patch 1.2 for min del. Dessuten er jeg mer glad i eldre krigføring, gi meg Battlefield 1943, Battlefield Korea, Battlefield Yom Kippur War eller Battlefield 1917. *Ikke ubrukelig som i at forandringene i spillestilen var for ille, mer som i at jeg kunne nyte maks. et halvt minutt før spillet gikk ned eller koblet fra serveren. Endret 25. juni 2007 av Dradd
Nala Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) vet noen av dere om når Batlefield Bad Company kommer ut? Jeg gleder meg sååååååå sykt mye til det kommer ut!!!! Endret 1. juli 2007 av Jarmo
espinos Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 her på gamer står det at det kommer iløpet av 2007 håper det er riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå