Gå til innhold

Hva var den siste boka du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ?

 

Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall :blush:

var jeg deg ville jeg lest frelseren først... beste boka. du bør lese snømannen sist, ettersom den røper ganske mye av det som skjer i de tidligere bøkene.

Lenke til kommentar
Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ?

 

Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall :blush:

var jeg deg ville jeg lest frelseren først... beste boka. du bør lese snømannen sist, ettersom den røper ganske mye av det som skjer i de tidligere bøkene.

Bør man heller ikke begynne fra bok nr. 1 og lese dem i rekkefølge? Holder på med den første nå (Flaggermusmannen) og liker det jeg har lest. Kun lest ca. 100 sider, men ting begynner å bli spennende.

Lenke til kommentar

bvus9.th.jpgthpix.gif

 

The President's Vampire : Strange-But-True Tales of the United States of America.

 

THE PRESIDENT'S VAMPIRE is proof positive that an inordinate number of very strange things happen from sea to shining sea in the place known as the United States of America. It contains scrupulously documented accounts of ghosts, monsters, murderers, and hoaxes so improbable they will fascinate believers, skeptics, and anyone interested in the more obscure corners of American history and culture.

 

Fikk den i gave.

Lenke til kommentar

Fikk True Enough: Learning to Live in a Post-Fact Society av Farha Manjoo i posten for noen dager siden.

 

In 2005, Stephen Colbert catapulted the word truthiness—the quality of an idea feeling true without any backup evidence—into the public consciousness.

 

Boken virker veldig interessant. Bestilte den på bakgrunn av et intervju med forfatteren i kulturprogrammet Kobra på SVT.

Lenke til kommentar
Er det noen som har lest noen Jo Nesbø bøker ?

 

Ligger noen hjemme her (Snømannen, Hodegjegerene og Frelseren). Har funnet ut at jeg må prioritere litt, så rekker ikke lese alle... Ikke med det første hvertfall :blush:

 

Jeg har i hvert fall lest 1 og 2(flaggermusmannen og kakkerlakkene), holder på med frelseren for øyeblikket..

Anbefaler Jo nesbø, spesielt frelseren av de jeg har lest..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Beatles av Lars Saabye Christensen. Kan ikke si jeg er så veldig imponert sålangt..

 

Den blir ikke noe bedre utover, men det vet du sikkert siden det er en måned siden du skrev det :p

 

Siste boken jeg kjøpte er Pudd'n'head Wilson av Mark Twain, boken er mindre berømt enn Tom Sawyer og Huckleberry Finn, men veldig god så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...