Gå til innhold

Samsung 40F71B - LCD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe en ny tv nå. Har sett på Samsung 40F71B - LCD, prisen er på 20 000 kr. Lurer bare på om det er et bra kjøp? Jeg skal spille PS3 på den og se noen filmer av og til.

8161874[/snapback]

 

Den koster ikke nødvendigvis 20.000,- lengre. Hvis du er kjapp så bestiller du en skjerm fra Amentio. De har nettopp fått inn et parti som selges for 16495,-

 

Dette er naturligvis ikke den råeste TVen på markedet, men prisen tatt i betraktning så burde det være et svært bra kjøp. Dersom du kjøper PS3 så vil du jo også få utnyttet hele potensialet i skjermen med FullHD i 1080p. At skjermen ser bra ut er jo heller ingen ulempe.

Lenke til kommentar

Samsung er jo på gang med en ny serie, så hvis du har 20000,- så vil du muligens få råd til den nye toppmodellen 40" M86 1080P. Den ligger på £1449 i England nå på Komplett.co.uk. Den har endel nye funksjoner. HDMI 1.3 og kontrast på 15000:1 bl.a. Blir spennende å se hva prisen blir i Norge, men den blir nok rundt 20000,- skal man sammenligne med priser på andre tv'er. I UK blir den tilgjengelig i April engang.

Endret av Samojed
Lenke til kommentar
Samsung er jo på gang med en ny serie, så hvis du har 20000,- så vil du muligens få råd til den nye toppmodellen 40" M86 1080P. Den ligger på £1449 i England nå på Komplett.co.uk. Den har endel nye funksjoner. HDMI 1.3 og kontrast på 15000:1 bl.a. Blir spennende å se hva prisen blir i Norge, men den blir nok rundt 20000,- skal man sammenligne med priser på andre tv'er. I UK blir den tilgjengelig i April engang.

8165248[/snapback]

 

På Komplett.co.uk har de også 40" M87 til samme prisen. Har vært på Samsung.uk og sett på spesifikasjonene og kan ikke se noen forskjell på M86 og M87. Noen som vet hva som er forskjellen? Jeg skal kjøpe meg LCD tv til sommeren og disse nye modellene fra Samsung er veldig aktuelle.

Lenke til kommentar
Samsung er jo på gang med en ny serie, så hvis du har 20000,- så vil du muligens få råd til den nye toppmodellen 40" M86 1080P. Den ligger på £1449 i England nå på Komplett.co.uk. Den har endel nye funksjoner. HDMI 1.3 og kontrast på 15000:1 bl.a. Blir spennende å se hva prisen blir i Norge, men den blir nok rundt 20000,- skal man sammenligne med priser på andre tv'er. I UK blir den tilgjengelig i April engang.

8165248[/snapback]

 

Oj HDMI 1,3 og 15000:1 i kontrast, verdt å vente spør du meg på denne så er du fremtidsrettet, da HDMI 1,3 blir standard om noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...