angry_dee Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hei! Tror jeg har problemer pga Dual Core CPU. (Litt usikker) Det som sjer er at når jeg skal installere så kommer installasjonsprogrammet, og allt ser helt fint ut til den skal begynne å installere. Da skjer det ikke noe lengre, sjekket i task manager, ingenting som henger der. Specc på maskina er Intel Centrino Duo, 1GB DDR2 RAM, Mobility Radeon X1600 Noen tips?
DjSlayer Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Tror jeg har problemer pga Dual Core CPU. (Litt usikker) Det som sjer er at når jeg skal installere så kommer installasjonsprogrammet, og allt ser helt fint ut til den skal begynne å installere. Da skjer det ikke noe lengre, sjekket i task manager, ingenting som henger der. Specc på maskina er Intel Centrino Duo, 1GB DDR2 RAM, Mobility Radeon X1600 Noen tips? 8161691[/snapback] Kjører D2LoD på en dual core maskin uten problemer, med et 32 bit OS vel og merke. Bruker du et 64 bit OS? Mulig blizzard har løsningen for deg www.battle.net - D.J.
RefleXio Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Tror jeg har problemer pga Dual Core CPU. (Litt usikker) Det som sjer er at når jeg skal installere så kommer installasjonsprogrammet, og allt ser helt fint ut til den skal begynne å installere. Da skjer det ikke noe lengre, sjekket i task manager, ingenting som henger der. Specc på maskina er Intel Centrino Duo, 1GB DDR2 RAM, Mobility Radeon X1600 Noen tips? 8161691[/snapback] Se trådn om AMD Dualcore fix, det er et simpelt dosprogram... fikser det meste med affinitets problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå