Gå til innhold

US account på 360'en (adding av MP)


Anbefalte innlegg

Hei

 

Lagde meg akkurat en US account på xboxen for og se hva de kan laste ned som ikke vi kan, det var en del!.

Fant blant annet mange filmer jeg er keen på og se, i 720p. Men så kom problemene...da jeg skulle adde 2000icrosoft points, gikk jo ikke det med norsk visa eller Mastercard...Må man ha American express?. Så jeg lurer på om det er mulig og gjøre det med Visa eller Mastercard med litt triksing, eller om det er mulig og kjøpe sånn kort på 2100 pints i butikken, og bruke dette? går noen av disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mhm, så det. Men du leide dem ganske lenge da. Er du sikker på at det ikke funker med norsk eller engelsk Gamepoints kort?, de bør vel være sonefrie...ser ingen grunn til at de ikke skal være det

8155369[/snapback]

Du leier filmene i 14 dager, helt til du ser på dem, når du har gjort det har du dem i 24 timer til. Så på en måte har du dem kun i 24 timer :ermm:

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt 1600 poeng for 150 spenn på ebay. Venter spent på epost med aktiveringskoden... Gir dere beskjed når jeg ser om dette funker!

8202201[/snapback]

 

Konge!

 

Har hatt Amerkansk konto siden release men etter hvert gikk det ikke lengre an å kjøpe nye points, de points jeg hadde kunne jeg fremdeles bruke opp som vanlig. Jeg tror at problemene oppstår fordi du må bruke en jukse-adresse når du registrerer deg og dette blir etter en hvis tid oppdaget siden microsoft har en tjeneste som sjekker dette. Fikk nemlig en e-post der jeg måtte bekrefte min jukse-adresse i America siden de hadde oppdaget at denne adressen ikke kom overens med registeret deres.

Alt funker på kontoet men jeg kan ikke kjøpe nye points altså.

 

Kanskje går det an å løse dette med å kjøpe amerikanske points med jeg har en mistanke at disse er knyttet til en slags sone.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt 1600 poeng for 150 spenn på ebay. Venter spent på epost med aktiveringskoden... Gir dere beskjed når jeg ser om dette funker!

8202201[/snapback]

 

Koden kom etter et par timer. Poengene funker de - på US accounten min på xbox'en.

 

Nå skal jeg laste ned "The Departed" i HD kvalitet... :dribble:

 

6,7 GB...

Lenke til kommentar
Fungerer så det griner dette her. Tok ganske lang tid å laste ned en HD film da - ca 20 timer på min 2,5 linje. Men personlig så er jeg like happy med SD kvalitet og disse er jo ikke større enn ca  1gb. En del poeng billigere også.

8239858[/snapback]

 

Vilken ebay-site brukte du? Er det noe sone-indeling i forhold til mc points?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...