King123 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 er det vanskelig å lage en side som dette ? Mulig å laste ned et ferdig script eller noe? for det ser ikke ut som en veldig komplisert side
larsemu Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Her er scripten til siden du snakker om, du kan jo kanskje se på den. Endret 28. mars 2007 av larsemu
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 det er vanskelig når du tydeligvis ikkje veit ka det er. ferdig script ja, det finst mange forskjellige php script rundtomkring, men vanskelig å svare på uten å vite egentlig ka du vil ha...
King123 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 jaha. tenkte ikke akuratt på det der da men hvordan lager jeg det? finns det noe ferdiglaga filer? eller noe ferdiglaget som jeg bare må instalere? håper dere kjønner hva jeg mener
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Her er scripten til siden du snakker om, du kan jo kanskje se på den. 8149238[/snapback] den var unødvendig...
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 jaha. tenkte ikke akuratt på det der da men hvordan lager jeg det? finns det noe ferdiglaga filer? eller noe ferdiglaget som jeg bare må instalere? håper dere kjønner hva jeg mener 8149269[/snapback] kjem an på ka du vil ha. er det cms du vil ha? phpnuke er kanskje det su ser etter...
King123 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 tenkte litt på cms ja. men finns det et som har samme system som du så på den siden? alltså at du kan laste ned slike .rec filer å bestemme hvilket kategorier de lastes opp i?
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 alså en filemanager? eg trur den funksjonen er i phpnuke.
larsemu Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Beklager var ikke meningen å legge det til. Jeg hadde mye å gjøre, det gikk litt fort. Jeg tenkte ikke over i forbifarten at PHP ikke ligger i kildefilen. Kan dessverre ikke hjelpe med noe, jeg kan bare nok PHP til å lage en gjestebok som fungerer.
King123 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 alså en filemanager? eg trur den funksjonen er i phpnuke. 8149347[/snapback] ok, da får jeg skjekke ut det poster videre her hvis jeg ikke kjønner noe
Runar Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 tenkte litt på cms ja. men finns det et som har samme system som du så på den siden? alltså at du kan laste ned slike .rec filer å bestemme hvilket kategorier de lastes opp i? 8149322[/snapback] Dette er en funksjon jeg har laget for TibiaNordic, hvis du ikke har sett det før. Nå skal jeg ikke begynne å klage på at du prøver å lage det samme, men er det egentlig nødvendig? Hvorfor vil du lage en side der du kan laste opp Tibia filmer? Uansett, det du trenger er ganske enkelt en funksjon som sjekker at filen er en ekte .rec fil, og ikke bare en fil hvor filnavnet slutter på .rec. Du bør sjekke MIME-typen. Det med kategorier er ganske lett hvis du kan PHP og SQL. Men hvis du er helt blank når det gjelder slike programmeringsspråk, er ikke dette det første du burde prøve deg på. Du kan heller ikke forvente at noen gjør dette gratis. PS: Du kan alltid kontakte meg via PM hvis du er interessert i slike Tibia ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå