BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hei folkens! På ein 360 med uorginal FW, vil ein fortsatt få gamerpoints når ein unlockar achievments? Og når det kjem dash update, så gjere vel ikkje det i teorien noko med FW'en slik at den må flashast på nytt? Takkar for svar.
Pebble Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Man kan bruke en 360 med uorginal FW på helt samme måten som en vanlig en.. Siden det er DVD-rommen som er flashet, så får ikke en vanlig oppdatering gjort noe med det.. Garantert noen som kan svare veldig mye bedre enn dette, men er nå det jeg vet..
BlastyTrasty Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Du svarte igrunn på det eg lurte Takkar!
_crs_ Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Såpass enkelt vil jeg ikke si det er. Det er jo fullt mulig å dumpe firmwaren fra 360 drevene (ihvertfall Toshiba/Samsung drevet) når man kobler dem til en PC. Dermed burde det i teorien også være mulig for 360'en og dumpe firmwaren (og dermed sjekke om den er original). Om det kan legges inn gjennom en update, eller i det hele tatt er gjennomførbart, er kanskje mindre sannsynlig, ellers hadde vel MS gjort noe med det allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå