Gå til innhold

Hva er yndlingsmerkene dine?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Av merker liker jeg mye forskjellig. Av merker jeg bruker jeg: lee, diesel, peak, cubus, munthe plus simonsen, Gina Tricot, Moods of Norway, Volcom, fornarina, Ichi, Replay, JC, Carlings, Designers remix, Oasis, Malene Birger og H&M. Jeg kjøper egentlig litt klær her og litt der. :)

Lenke til kommentar
Faen for noen snobbete battyboys som poster her.

 

Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil.

 

Bare fordi det er mote kan det ikke være sin egen stil? Jeg mener la oss se på emoer...de skiller seg jo ikke det grann ut, alle er jo like...Hadde du hatt pengene hadde du sikkert gått for en "motestil" fordi det er fett!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er helt ny her, men mine favorittmerker er:

 

Filippa k ( overdeler, tilbehør og ytterplagg generelt.

Tiger of sweden ( alt egentlig, eier ingen jeans for øyeblikket)

Whyred ( hovedsaklig jeans jeg liker, men alt er fett!)

April77 ( jeans jeg eier, men en del kule jakker også!)

 

hovedsaklig disse merkene jeg liker. godt å se at filippa k og tiger blir internasjonalt annerkjent også. De var de eneste to merkene i 10 men magazine forrige utgave som ikke var velprofilerte designere.

Endret av Whyred
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Bruker omtrent kun disse merkene:

 

Louis Vuitton

Dolce & Gabbana

Lacoste

Versace

Armani Jeans

 

Vet ikke helt hvordan folk liker kommentarer her inne, men føler ofte en trang ;)

 

Du burdte absolutt utvide horisonten din, LV har pene sko og bagger og litt annet pent, men ikke mye. DG har gode jeans og kun noen få andre plagg som tar seg godt ut. Lacoste har nydelige piquer, men der stopper det og, bortsett fra en pen genser innimellom. Versace og AJ er 80% tacky, AJ nærmer seg veldig 100%.

 

Må vel være rom for litt diskusjon her og :)

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Sko: Nike, Puma og Asics. Ikke så mye spesiellt der.. :p

 

Bukser: Crocker, Lee, Diesel, Levis, og Jean Paul.

 

Genser: JC gensere,Jack&Jones, Billabong, Jean Paul.

 

T-skjorter: WESC (bare 1), Volcom, Nike, Puma, Quiksilver, har fler, men husker ikke.

 

Jakke: Volcom, og Jean Paul.

 

Boxer: L.O.G.G, BB, Quiksilver, og fler.

 

 

Det er vel det :) Av de merkene som er skrivd opp, har f.eks flere Quiksilver, og Nike skjorter.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
Bruker omtrent kun disse merkene:

 

Louis Vuitton

Dolce & Gabbana

Lacoste

Versace

Armani Jeans

 

Vet ikke helt hvordan folk liker kommentarer her inne, men føler ofte en trang ;)

 

Du burdte absolutt utvide horisonten din, LV har pene sko og bagger og litt annet pent, men ikke mye. DG har gode jeans og kun noen få andre plagg som tar seg godt ut. Lacoste har nydelige piquer, men der stopper det og, bortsett fra en pen genser innimellom. Versace og AJ er 80% tacky, AJ nærmer seg veldig 100%.

 

Må vel være rom for litt diskusjon her og :)

 

Enig, men jeg har aldri eiet bedre sko enn fra Louis Vuitton. Keep 'em coming :)

Lenke til kommentar
Jepp, var Monte Carlo jeg tenkte på, husket bare ikke navnet :) Hehe, ble faktisk litt imponert over meg selv der og =D

 

Monte Carlo skoene er mine absolutte favoritter, går ut tredje par nå, men jeg har forelsket meg i noen nye LV sko :love: Moonbeach Loafer elns. De er kjempekule... Synes nå jeg da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...