Gå til innhold

Hva er yndlingsmerkene dine?


Anbefalte innlegg

Når jeg kjøper klær går jeg til Jack and Jones siden de har veldig mye fine klær som man ikke trenger å være millionær for å kjøpe.

Kjøper også noe på JC hvis jeg finner no fint.

 

Kjøpte to skikkelig kule skjorter på H&M for en stund siden. Folk som sier de har drittklær har ikke skjønt poenget. Alle kan ha bra klær til tider.

 

Har også noe som ser bra ut fra kappahl eller hva nå det heter. De kan faktisk ha bra klær de også.

 

Carlings har mye bra, er innom der en gang i mellom også.

 

+ annet fint jeg finner som ikke koster flesk.

8149104[/snapback]

 

Cubus pleier å ha noen drit digge linbukser som jeg ikke finner noe annet sted! så man må jo nesten ta seg en liten tur innom en gang i blandt.. ellers har jeg fobi mot h&m, cubus o.l

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fillippa K - basisplagg samt sweaters.

Tiger of Sweden - Skjorter, jeans og sweaters.

J. Lindeberg - Belter, jeans og sweaters.

Lacoste - Pique'er og sko.

Diesel - For det meste jeans. Har også noen kule t-shirts.

Replay - Jeans igjen, samt t-shirts.

 

Når det gjelder treningsklær går det for det meste i Puma og Nike, med Asics som treningssko.

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

T-skjorter:

 

Her kjøper jeg egentlig alt som er fett, men jeg har jo noen favoritter:

 

Volcom

Gorilla

Levis (stort sett hvite og sorte Red Tab)

 

 

 

Sko:

 

Nike (Air Force, Dunk Low osv.)

Adidas (Super Star, Adicolor, Stan Smith osv.)

Puma (Har et par Ferrari-sneakers, men de blir lite brukt)

Vans (Har et par grønne Slip-ons som er ganske fete)

Reebok (Har noen ganske fete helt hvite sneakers)

 

 

Jeans:

 

Her går det mest i:

 

Diesel

Levis

Replay

 

 

Sokker:

 

Jumbo-pack med 500 par sorte sokker fra Rema 1000, Coop Obs o.l. :p

 

 

Jakker:

 

Har en ganske fet jakke fra Energie av typen parkas, ellers har jeg noen "treningsjakker" fra Adidas, Hummel o.l. som jeg bruker en del. Ellers går det i zip hoods fra ymse merker.

Lenke til kommentar

Morsom tråd :)

 

*Replay - Fine bukser og gensere, til en grei pris

*Lacoste - Lacoste er veldig gode på sko, har et par fra de

*Diesel - Noen av buksene deres er ikke så værst, men synes de har blitt kjedelige i det siste

*J.Lindeberg - Bruker belter og bukser herfra, har mye fint selv om logoen er litt slitt

*D&G - Bukser og Undertøy, selv om jeg vanligvis ikke er fan av deres lyse, slitte bukser

*ToS - Belter

*Nudie - Veldig fine bukser til prisen, lett å finne bukser som passer. Greie t-skjorter

*Gorilla - Morsomme t-skjorter og boxere

*Wax - Greie t-skjorter

*Peak - Jakker og luer

*Bjørn Borg - Boxere

*Armani Jeans - Fine t-skjorter til hyggelig pris

*Bula - Kvalitetshårbånd :)

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på Grünerløkka.. og shit! MASSE FETE butikker:P. Levis butikk med masse oldschool klær, fete håndlagde buksespenner osv! shiit:P det er forresten salg på 501 bukser, de koster 350 spenn! Også har de masse andre slimfit bukser der også. Passer best for de med rocka stil.

Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på Grünerløkka.. og shit! MASSE FETE butikker:P. Levis butikk med masse oldschool klær, fete håndlagde buksespenner osv! shiit:P det er forresten salg på  501 bukser, de koster 350 spenn! Også har de masse andre slimfit bukser der også. Passer best for de med rocka stil.

8176640[/snapback]

 

 

Tenkt å dra til Grünerløkka selv en dag, men hvordan kommer man seg egentlig dit fra oslo sentrum? :blush:

 

Hva slags prisklasse er det på butikkene som ligger der? Og er det mange butikker?

Lenke til kommentar

Bukser går som regel i Volcom og evt Fox. T-skjorter går det mest i Volcom, samme med skjorter. Gensere så liker jeg godt Dragon og Volcom. Jakke kjøper jeg sjelden, men de jeg har nå er Dragon/686 og Etnies. Til trening så er det Nike som regjerer.

 

Har egentlig ikke noen favoritt merker, men merker som Volcom og Dragon har som oftest klær jeg mener ser kule ut og er gode å gå i. Jeg kjøper som regel det som ser kult ut. Liker å føle meg kul.

Endret av Magikaren
Lenke til kommentar
I dag har jeg vært på Grünerløkka.. og shit! MASSE FETE butikker:P. Levis butikk med masse oldschool klær, fete håndlagde buksespenner osv! shiit:P det er forresten salg på  501 bukser, de koster 350 spenn! Også har de masse andre slimfit bukser der også. Passer best for de med rocka stil.

8176640[/snapback]

 

 

Tenkt å dra til Grünerløkka selv en dag, men hvordan kommer man seg egentlig dit fra oslo sentrum? :blush:

 

Hva slags prisklasse er det på butikkene som ligger der? Og er det mange butikker?

8177648[/snapback]

 

Altså det er ikke akkurat såååå mange butikker der. Men det er veldig fete butikker. Det er ikke karl johan liksom. Når du står på jernbanetorget så går du opp til stortorvet eller bare opp til trikkestasjonen ved mac donalds der. Også tar du trikken østover derifra. Det er forbi schous plass. Når du kjører trikken, er forbi schous plass så skal det komme en park på høyre side for deg. Hvis parken er et kvadrat så stopper trikken på den øvre siden, den kjører altså inn til høyre også stopper den. Tror du kjenner deg igjen. Gå ned og opp gatene ved parken så finner du butikker, ikke gå andre steder.

Prisklassen varierer. Jeg syntes det var billigere enn i karl johansgate. Akkurat nå er det salg over alt så nå er det billig. På varer som det ikke er salg på ligger det på en 700 for jeans ( i motsetning til 900 i karl johans gate )

Endret av Latskap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...