Gå til innhold

Gammel HW - overklokkingstråden


Anbefalte innlegg

Nei, jeg klokker allt fra bios....har ikke testa softfsb, setfsb eller clockgen.

Morro da, 1,5 time med litt fikling og 1 førsteplass, 2 andreplasser og en tredjeplass på hwbot......uten noen form for optimalisering, i rumtemp og dårlig kjøling....så morro...

 

Vet ikke max fsb på dette kortet, men over 180fsb skulle ikke være umulig tror jeg. skal se om ikke det finnes litt godsaker (vmod, bios) å putte på hk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg klokker allt fra bios....har ikke testa softfsb, setfsb eller clockgen.

Morro da, 1,5 time med litt fikling og 1 førsteplass, 2 andreplasser og en tredjeplass på hwbot......uten noen form for optimalisering, i rumtemp og dårlig kjøling....så morro...

 

Vet ikke max fsb på dette kortet, men over 180fsb skulle ikke være umulig tror jeg. skal se om ikke det finnes litt godsaker (vmod, bios) å putte på hk.

8381933[/snapback]

 

Hehe

 

Greit med litt medaljer ja!

 

Tenkte jeg skulle øve meg litt på lodding på de gamle hk'ene, slik at det ikke blir så alt for dyrt :)

Er ikke helt komfortabel med den slags ennå, men det er nok da moroa virkelig begynner tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Aiai vi må ha en runde med ordentlig socket 370 power da Nassuz.

 

Jeg fant faktisk en socket 370 CPU som har stått i en laptop, den burde vel klokke bra :D

8385225[/snapback]

 

 

...no problemo, vi putter et par av de socket 370 cpuene på tørris neste gang :D ...kan hende de sparker godt da, hadde vært ordentlig morro....oldschool :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...