Barista Bob Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) norge hadde deler av skottland på den tiden spillet startet, men det hadde vært litt kjipt for skottene om de måtte slås mot både england og norge. så da er det helt greit at norge ikke er med 8140429[/snapback] Er faktisk veldig få av Factions'ene som bare trenger å bry seg om en front. Skottland kunne nok hatt godt av å slåss på flere fronter. - Blir kanskje litt lett. Trådstarter: I expansion'en til 1'ern, Viking Invasion, kunne man jo være vikinger/Nordmenn. Jeg håper på en lignende expansion til M2TW. PS: Kan du prøve og konse litt mer om skrivingen? jeg blir sliten av å lese det. Endret 18. mars 2007 av Q_Tarantino
magicgunnar Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Trådstarter: PS: Kan du prøve og konse litt mer om skrivingen? jeg blir sliten av å lese det. 8183592[/snapback] Må si meg enig, det er litt slitsomt å lese sånn språk, så håper trådstarter kan prøve Å konse! Men det er jo bedre å skrive feil enn å ikke skrive i det hele tatt!
Barista Bob Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Men det er jo bedre å skrive feil enn å ikke skrive i det hele tatt! 8185825[/snapback]
ptta Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 QFT rAstha, men da er vel ikke jeg så intelligent da Ble noe galt her nå.....
TSP Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Nå er vi så heldige at Norge kommer i ekspansjonspakken til Medieval 2 som vil hete Kingdoms, så vi vikinger kan gjøre oss klare til å ta rotta på engelskmennene andre kvartal 2007.
Gunfreak Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 fikk nettopp vite av de nye spillet til the lordz vil ha både sverige og Danmark som spillbare land. da spillet er sattt til napoleons krigene så er det jo bra at sverie er med, da de var en semi stormakt på den tiden,(da var større før) og svergie tok del i et par slag. danmark hadde kanskje ikke så sterke landstyrker men hadde en STOR flåte bare slått av england. legger til lista av ting som kommer med spillet. First set of revealed game features * Command vast armies in epic and spectacular real time battles. * Take control of the armies from at least 10 different nations including - France, Britain, Russia, Austria, Prussia, Ottoman Empire, Sweden, Denmark, Spain, Portugal... * Over 150 unique unit types, each with their own statistics, models and textures including - French Old Guard, British Riflemen, Austrian Hussars, Prussian Landwehr, Russian Cossacks and Ottoman Janissaries. * Watch units become more experienced and personalise them with names such as "Les Braves" or the "The Black Watch". * Engrossing strategy layer allowing the player to combine grand strategy with tactical manoeuvres. * Real formations including 2 or 3 Rank Line, March or Assault Column, Square or Skirmish formation. * Learn how to use the strengths and weaknesses of each unit type and combine it with formations. * Terrain and the environment have realistic effects on units: cavalry are weak in woods, light infantry are more vulnerable in the open, hills and creeks provide cover against artillery fire... sorry for åpenlagt reklame i en tråd den ikke passer inn i. l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå