Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hei, er ikke sikker på om det er riktig å lage en tråd for dette, så hvis det ikke er det får en mod bare slette den eller flytte den Lørdag kjøpte jeg "Sonic and the Secret Rings" til Wii på spaceworld for 599,-. Det viser seg imidlertid at jeg har kjøpt katta i sekken, da dette spillet ikke er noe for meg. Er det noen som har lyst til å bytte det mot et annet spill? Hadde sett meg ut Redsteel, men er også åpen for andre forslag (Ikke Zelda eller Cod3). Spillet må da være i 100% stand og se mer eller mindre nytt ut... Er ikke særlig hypp på å selge det da jeg antageligvis vil tape unødvendig mye på det. Noen? Endret 12. mars 2007 av Jorchi
Benbjo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har Super Monkey Ball: Banana Blitz å bytte hvis du skulle være interessert i det.
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Nei, likte ikke 1ern så tror ikke det, men takk for tilbudet
Szmekken Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ingen? søren, noen som vet hvor jeg kanskje kan få byttet det da?
Baba2 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Du kan prøve å bytte det på Ebgames. Du må sikkert legge ut 100kr eller noe for å få et annet Wii spill regner jeg med. Siden Sonic and the Secret Rings er et relativt nytt spill.
dan1023 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hey, Lurer bare på hvor du fant sonic and the secret rings. Har letet gjennom alle butikker, men jeg finner det ikke. Kjøpte du det på nett?
Comprade Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Gå inn på www.bytteklubben.no og meld deg inn der;) Pga det får jeg burnout revenge(360) i posten idag
Monkeyboy Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hey, Lurer bare på hvor du fant sonic and the secret rings. Har letet gjennom alle butikker, men jeg finner det ikke. Kjøpte du det på nett? 8291477[/snapback] Jeg har da sett det på Narvesen på Oslo S og Spaceworld i Torgata.
Szmekken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Hey, Lurer bare på hvor du fant sonic and the secret rings. Har letet gjennom alle butikker, men jeg finner det ikke. Kjøpte du det på nett? 8291477[/snapback] Kjøpte det på spaceworld ved Oslo S der.
Szmekken Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Gå inn på www.bytteklubben.no og meld deg inn der;) Pga det får jeg burnout revenge(360) i posten idag 8291560[/snapback] Takk for tippset, med det har jeg allerede gjort. Byttet det mot Redsteel, men det ser ut som karen jeg skal bytte med er treg til å levere inn.
Cord Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hey, Lurer bare på hvor du fant sonic and the secret rings. Har letet gjennom alle butikker, men jeg finner det ikke. Kjøpte du det på nett? 8291477[/snapback] De har det på Smart Club på Alnabru. Billigste jeg har sett det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå