Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Warlocks med unstable affliction er litt småvriene for meg, som shadow priest. Må egentlig bare nuke dem ned, før dots dreper meg, og i hvertfall ikke dispelle dots før locken er død (noe jeg vanligvis gjør, fordi jeg ikke ser at jeg får UA :p)

Rogues kan være litt ekle i duels også, men de er vanligvis ikke noe problem i arena/bgs/world pvp.

Ellers sliter jeg ikke spesielt mot noen andre klasser. Hunter, som var vanskligst for meg på level 60, dør utrolig fort nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I 2on2 er mage det mest irriterende. Selv om mitt team består hovedsaklig av melee og dermed sliter litt mot visse pala komboer, er ingenting så latterlig som å møte #1 instant class, nemlig mage. Spesielt i Blade's Edge arena er det jo bare latterlig hvordan frost mages kan destruere melee med så mye cc, så mye instant, og så mye suvivability.

Arc/fire er litt lettere å få has på, men det skal ikke mer til enn tab, pom-pyro, fireblast og håpe på litt crit. Pyro gjør lett 4800. Rask cc er tingen mot slikt.

Endret av Superslask
Skrevet

Poenget og problemet med rogues er ikke den kjipe stunlocken deres, men at hle klassen er en kjip drittklasse som har et overveiende stort antall drittunger og gankere bak tastaturet.

Patetiske drittfolk som alltid sniker seg innpå deg når du står der med 30% liv og en mob med like mye.

Det "morsomme" med rogues er at når du endelig får has på den jævla dritten så er det komplett umulig å corpsecampe styggen som hevn.

(Heldigvis spiller jeg på paladinen nå, og når jeg slåss med en mob så venter jeg pent til roguen har brukt opp stunlocken sin før jeg shielder og healer fullt opp, noe som oftest fører til et stykk død rogue... men likefullt ikke corpsecampbar)

Skrevet

som hunter koser jeg meg hver gang en rogue skal ganke meg, vent på stunlock, scattershot, løp vekk, feign death for og bli kvitt mobs på veien, stell deg oppå en trap og en flare mens du bandager og start fighten på en rettferdig måte :)

Skrevet
som hunter koser jeg meg hver gang en rogue skal ganke meg, vent på stunlock, scattershot, løp vekk, feign death for og bli kvitt mobs på veien, stell deg oppå en trap og en flare mens du bandager  og start fighten på en rettferdig måte :)

8142712[/snapback]

Rekker du alt det der før roguen har kommet seg ut av scattershot...? :hmm:

Skrevet
som hunter koser jeg meg hver gang en rogue skal ganke meg, vent på stunlock, scattershot, løp vekk, feign death for og bli kvitt mobs på veien, stell deg oppå en trap og en flare mens du bandager  og start fighten på en rettferdig måte :)

8142712[/snapback]

Kjemperettferdig :p

Skrevet (endret)

CloS + løp over trap (som du kan se da find traps er en passiv skill) disabler fella.

Ettersom stunlocken har begynt betyr det at du har crippling poison på deg. Du får dermed ikke særlig avstand etter SS med mindre jeg har wing clip på meg.

Ja, rettferdig.

Endret av Quicko
Skrevet

ja du rekker det hvis du er kjapp med concussiveshot etter scatter

prøv og putt opp hunters mark, men bruk flare i telfelle han vanisher

Skrevet (endret)
Om du snakker 70 v 70, så nei, det er ikke mulig med 100%-0% stunlock, med mindre du har ekstremt dårlig gear (tenker spesielt på folk som fremdeles tusler rundt i level 60 purplezz).

Ingen rogues klarer å stunlocke ned 10 k hp. Om det noen gang skjer med deg, er det pga. spec (30/0/31, som bare er bra til 1v1, 2v2), gear eller menneskelige feil.

Vi kan IKKE bli immune mot melee. Du tenker mest sannsynlig på evasion, men pga. gimped dodgerates @ level 70 når vi såvidt 70% dodge, og alternativt kan dere stunne, så dodge er ubrukelig. Immuniteten mot casters varer i 5 sek (90% spellresist, men jaja, jeg går med på å kalle det "immunitet"), og speccet forandrer ikke på dette.

For å ikke spore av helt:

Warrior. Group PvP. Trenger jeg si mer ?

Paladin, bubble/repentance, holy light.

Druid catform utendørs. Løper så grisefort at det er slitsomt å få has på dem..

8142031[/snapback]

100% er fult mulig med PREP hemo build stunlocke helt til kidney går ut, blind, vente på energy, steath , redo 2x vanish, x2 blind > you..

hvis en rogue går inn for å drepe det samme hva det koster så er du dau som en flue

8142123[/snapback]

Hvordan får du til 2xblind? Du er klar over at prep ikke fjerne blind cooldown?

Edit:

Det var nevnt ja, så det ikke første gang jeg lette etter det.

Endret av Superslask
Skrevet

Det har jeg kommentert allerede!

Med points i subt-treet er det 90 sek CD. Om du bruker blind 30 sek inne i fighten må den totale varigheten være over 2 min for at du skal kunne bruke blind igjen, noe som sjeldent er tilfellet.

Skrevet

I Bgs, så er det vel som mange andre har sagt NE huntards som er værst og rogues med cloak of shadows..... Jeg er shadow priest, bubble boys er vel også irriterende, men bare et tids spørsmål, før de går like fort ned som alle andre.....

Skrevet
Stemmer, men som jeg prøvde å komme fram til i stad så er det ikke stunlocks alt handler om lenger. Med unntak av warstomp har du ingenting som stopper en gal rogue. Wound poison gir deg -50% healing, og crippling poison gjør så du ikke kan stikke av.

Fint å se at noen er positive mtp. å møte rogues. Orcs har 15% stunresist (de ble nerfet for en stund siden, uten at det ødelegger poenget ditt).

Wound poisen og crippling poisen kan jo fort fjernes med Poisen totem eller cure poisen. :) Men rogues er en extremist i pvp.

Var ikke klar over at orc's stunresist var blitt nerfed.

Skrevet
I Bgs, så er det vel som mange andre har sagt NE huntards som er værst og rogues med cloak of shadows..... Jeg er shadow priest, bubble boys er vel også irriterende, men bare et tids spørsmål, før de går like fort ned som alle andre.....

8142932[/snapback]

Hvordan kan du tape mot hunters? :O

Cloak of shadows er jo ganske greit å unngå også da, bare shielde og "kite" dem rundt til den går ut.

Skrevet

8142712[/snapback]

Kjemperettferdig :p

8142741[/snapback]

Mye mer rettferdig enn at en rogue skal begynne og drepe deg mens du har 50% hp og har en mob på deg.

Skrevet

Paladin: Frost mage er forbaskede umulig siden man aldri klarer få inn nok burst dmg. Shamans er også ekle.

Druid: GARANTERT Hunters som sender pet og jager meg fra farm til startsted for alliance for å få en kill. Greit å jage litt, men når dem ser det ikke går så kan man jo gi opp... Blizzard burde fiksa så stealth faktisk funker når man er out of combat, slik at Pet/Minions på "attack" ikke breaker stealth. Hibernater man pet så kommer jo teite huntern og dreper deg.

Priest: Hunter pets, alltid moro i BG når man har 2-3 raskt-slående pets som står å dasker på seg når man healer.

Warlock: Frykter egentlig ingen.

Restene av klassene har jeg ikke spilt nok for å danne meg en mening, men antar at rogues heller ikke er glad i hunter.

Skrevet

Night Elf Male Hunters som liker å hoppe mye. Og kanskje gjøre en /spit på deg hvis de faktisk klarer å drepe deg og du ikke releaser med en gang. HAT!

De klassene jeg hater mest i PvP er Hunter og Shaman. Hver gang jeg slåss mot noen av dem får jeg lyst til å logge ut og ikke logge inn igjen på flere dager. Kanskje cancel account. grrrrrr!

8140625[/snapback]

hva slags klasse er du?

selv hater jeg alt av klasser som shaman :p

8141005[/snapback]

Spilte Rogue før, har en Priest nå.

Men jeg hater å slåss mot Hunters og Shamans uansett hvilken klasse jeg er. De hopper rundt som tilbakestående kaniner og dreper deg på 3 slag. Får meg til å bite sammen tenna og /afk'e ut av BG'en hver gang.

Skrevet
Rogues/Shadowpriest/Druid.

Må være noe av det mest latterligste å spille mot som en mage, ihvertfall de to sistnevnte.

8144294[/snapback]

Firemage?

Aldri hatt problememer med roguer eller druids som frost.

Men shadowpriest er grusomt.

Skrevet (endret)
Rogues/Shadowpriest/Druid.

Må være noe av det mest latterligste å spille mot som en mage, ihvertfall de to sistnevnte.

8144294[/snapback]

Shadowprester?

Som shadowprest selv er mages det absolutt enkleste jeg veit å drepe, rett og slett fordi de per definisjon er hjelpesløse mot en shadowprest.

Husker alltid da det sto på som verst i crossroads rett før BC.. var alltid en fest når en luring av en mage kom for å ganke, rett og slett fordi han var sjanseløs.

Ofte tilogmed død før han fikk flytta en millimeter av livet mitt. :)

Endret av Kombat-Kaare
Skrevet

Mest irriterende klasse? Rogues uten tvil. Det er faktisk ingen i nærheten engang. Det er rett og slett innebygd i klassen at man skal være kjip mot andre.

De gangene jeg har blitt corpsecampet så har det *alltid* vært av en rogue.

Undead rogue står som /auto-spit hos meg, uavhengig av hvilken fraksjon jeg spiller :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...