tmg Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Blir litt oppgitt som shaman selv egentlig, som enhancement that is. Alle klasser tar meg vel omtrent om de kan tenke... Rogues kan stunlocke meg til døde uten store problemer, 1 spell fra eller til fjernet av grounding totem hjelper ikke sååå mye når du blir nuka av de 3 neste. Tremore totem er en vits med ticks på hver 8. sec(?) Ticker ihvertfall alt for skjelden og er som oftest så godt som død før den breaker fear. Pleier ta palas fordi DW dps > pala dps så jeg har som oftest en del hp igjen når palan bubbler e.l. Warriors kan jeg også ta men warr er jo ikke akkurat den sterkeste klassen i TBC... Resto ftw Specca det nå en stund for å prøve, gikk med mage vennen min i pvp.. Syk survivability og deilig å kunne holde meg selv og han i live til han har nuka det som nukes skal :!: Det blir klart min specc om 4 lange kjedelige lvler.
DirtyBit Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) 14is roguer som ikke skjønner helt pointet med rogue å greier faen ikke spille, men ganker deg gang på gang og stunner deg på lav hp og til syvende og sist fucker opp så jævlig å blir eid.. hadde en lvl 38 rogue som prøvde seg et ørtentalls ganger å ganke meg når jeg spilte shamanen min ista (lvl 35), stunner deg på lav hp, men så ser det ut som han råker opp for ting å trykke på å dermed får panic, ender da med at de f.eks: 1. Vanisher med en dot på seg 2. Starter ganken, men finner ut når han har halv hp å prøve å stikke av med Frost shock på seg. 3. Sapper deg, men tørr ikke helt å starte å fighte før det er 3 sec igjen av stunnen å greier det store med å dra 5 mobs på seg i forsøket.. 4. Henter 3 venner, å alle blir eid av mobs fordi de ser meg men jeg er på andre siden av en hau av mobs.. 5. Greier endelig etter 15 minutter å drepe deg å er så stolt, intill det kommer en lvl 40 warrior og 3 shoter han.. hunters som kiter deg til verdens ende... Endret 12. mars 2007 av Darkey
String-Jurgen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hmm...kommer ann på speccen min(shaman) Er jeg enhancement hater jeg stunlock rogues, Sliter ikke spesielt med noen som elemental, men warlocks irriterer meg hvis jeg glemmer tremor totem. Som resto blir jeg ganske ''irritert'' når jeg møter andre som er healing speccet. En gang duelet jeg og en annen resto shaman i rundt 30 min, endte med at han bare gav seg...var kjederlig duel det...
MysticoN Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 mine classer er: Mage / Druid og shaman. Og samme hva jeg spiller så er det verste jeg kan møte en rogue.. Jeg hater rogues og måten blizz har laget den classen..
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hater rogues og måten blizz har laget den classen.. 8141736[/snapback] Hvordan? (Jeg spiller Rogue )
Carl M Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Mage er blitt en fullstendig latterlig class i PvP etterhvert spør du meg. Det classen har utviklet seg til regelrett suger gleden ut av alt som heter PvP as of now.
MysticoN Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg hater rogues og måten blizz har laget den classen.. 8141736[/snapback] Hvordan? (Jeg spiller Rogue ) 8141754[/snapback] at en rogue kan så og si bli immune mot mage og melee (2 ganger iløpet en kamp vist specca for det) mot noen klasser så kan en rouge stun locke folk til døde uten at de har en eneste sjangse til å komme seg vekk, slå tilbake eller heale. jeg sier IKKE at alle som spiller rogue er noen IDIOTER, har selv venner som spiller den classen, men at måten classen er bygd oppe er idiotisk.
Stoop kid Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Om du snakker 70 v 70, så nei, det er ikke mulig med 100%-0% stunlock, med mindre du har ekstremt dårlig gear (tenker spesielt på folk som fremdeles tusler rundt i level 60 purplezz). Ingen rogues klarer å stunlocke ned 10 k hp. Om det noen gang skjer med deg, er det pga. spec (30/0/31, som bare er bra til 1v1, 2v2), gear eller menneskelige feil. Vi kan IKKE bli immune mot melee. Du tenker mest sannsynlig på evasion, men pga. gimped dodgerates @ level 70 når vi såvidt 70% dodge, og alternativt kan dere stunne, så dodge er ubrukelig. Immuniteten mot casters varer i 5 sek (90% spellresist, men jaja, jeg går med på å kalle det "immunitet"), og speccet forandrer ikke på dette. For å ikke spore av helt: Warrior. Group PvP. Trenger jeg si mer ? Paladin, bubble/repentance, holy light. Druid catform utendørs. Løper så grisefort at det er slitsomt å få has på dem.. Endret 13. mars 2007 av Quicko
DirtyBit Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Mage er blitt en fullstendig latterlig class i PvP etterhvert spør du meg. Det classen har utviklet seg til regelrett suger gleden ut av alt som heter PvP as of now. 8141788[/snapback] tja spørs... spiller du fire så blir du dritt lei fort.. i win botton når AP og POM er klart og resten suger... likte full ice når jeg spilte magen min pga da levde jeg lengre.. men hele konseptet rundt mage er helt ræva... gjør mye dmg men tåler ikke en dritt... er en true cookie cutter, er sårbar som helvete når du sitter å drikker (rogues får 100% crit chance på deg) noe som du gjør 90% av tiden i pvp... pga du brenner av alt som heter timere og spammer skills og mana shield som helvete... jeg brant meg helt ut da jeg spilte mage... ble så fustret av all de klassene som kunne ta meg om de gikk inn for det..
DirtyBit Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Om du snakker 70 v 70, så nei, det er ikke mulig med 100%-0% stunlock, med mindre du har ekstremt dårlig gear (tenker spesielt på folk som fremdeles tusler rundt i level 60 purplezz). Ingen rogues klarer å stunlocke ned 10 k hp. Om det noen gang skjer med deg, er det pga. spec (30/0/31, som bare er bra til 1v1, 2v2), gear eller menneskelige feil. Vi kan IKKE bli immune mot melee. Du tenker mest sannsynlig på evasion, men pga. gimped dodgerates @ level 70 når vi såvidt 70% dodge, og alternativt kan dere stunne, så dodge er ubrukelig. Immuniteten mot casters varer i 5 sek (90% spellresist, men jaja, jeg går med på å kalle det "immunitet"), og speccet forandrer ikke på dette. For å ikke spore av helt: Warrior. Group PvP. Trenger jeg si mer ? Paladin, bubble/repentance, holy light. Druid catform utendørs. Løper så grisefort at det er slitsomt å få has på dem.. 8142031[/snapback] 100% er fult mulig med PREP hemo build stunlocke helt til kidney går ut, blind, vente på energy, steath , redo 2x vanish, x2 blind > you.. hvis en rogue går inn for å drepe det samme hva det koster så er du dau som en flue
MysticoN Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Om du snakker 70 v 70, så nei, det er ikke mulig med 100%-0% stunlock, med mindre du har ekstremt dårlig gear (tenker spesielt på folk som fremdeles tusler rundt i level 60 purplezz). Ingen rogues klarer å stunlocke ned 10 k hp. Om det noen gang skjer med deg, er det pga. spec (30/0/31, som bare er bra til 1v1, 2v2), gear eller menneskelige feil. Vi kan IKKE bli immune mot melee. Du tenker mest sannsynlig på evasion, men pga. gimped dodgerates @ level 70 når vi såvidt 70% dodge, og alternativt kan dere stunne, så dodge er ubrukelig. Immuniteten mot casters varer i 5 sek (90% spellresist, men jaja, jeg går med på å kalle det "immunitet"), og speccet forandrer ikke på dette. For å ikke spore av helt: Warrior. Group PvP. Trenger jeg si mer ? Paladin, bubble/repentance, holy light. Druid catform utendørs. Løper så grisefort at det er slitsomt å få has på dem.. 8142031[/snapback] 90% + base res. er så og si 100%. druid i catform? morro du.. er en rogue med dårligere skade, uten vanish, stun og andre snedige tinger.. vist en warriors stormer en druid i cat form og slår et par slag på han så går det fort nedover... min shaman har 7600 hp og blir stunlocka mange ganger uten at jeg har en sjangs i havet til å gjøre noe motstand. ikke sikkert du klarer det, men andre gjør det. om det er skills, talent eller high dmg som gjør det vet jeg ikke,
Stoop kid Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Tråden er ikke hva som er mest overpowered, men hva som er mest "irriterende". Jeg vet druid i catform ikke er sterk, men jeg hater at den flyr rundt i turbomodus, spesielt fordi jeg er misunnelig på farta . HPen går forresten fort nedover om en warrior charger meg også. Druids har 2 stuns, men rogues har langt bedre stunlockmuligheter, ja. CloS kan være sterk i PvP, enig der, men i PvE var det stort behov for den. Varigheten er 5 sekunder, så du rekker å kaste 1-2 spells (2 med instant), noe jeg ikke ser poenget med, da grafikken er tydelig på at motstanderen nesten er spellimmune. Takk for whine på ferdighetene mine, men jeg er combat mace (elendig stunlock), og du har like mye hp som en rogue som nettopp har dinga 70, og klager på at en PvP specced rogue bruker 10 min cd for å ta deg. En Shaman blir spist av en rogue 1on1. Mange andre klasser også. Heller dere som trenger en buff, enn rogues som trenger en nerf. Darkey: Du har som regel bare tid til 1 blind i en fight. Prep fjerner ikke CD på blind lenger. Endret 13. mars 2007 av Quicko
Liquid Crystal Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Har igrunn like stort hat til alle klassene fordi jeg er en Holy priest xD lvl 19 twink må sies. menne, begrunnelse: Huntards: siden jobben min er å løpe rundt på slagmarken og helst ha så lite oppmerksomhet som mulig er det -jævlig- irriterende med 4 pets av forskjellig størrelse som følger etter meg... Rogues: beste taktikken er å stå stille. Alle rogues er som kattunger; de går på det letteste byttet og hopper usansynlig mye rundt. Når byttet er dødt\later som det er dødt\står stille så vet de ikke hva de skal gjør og går videre... Mages: trenger jeg å si noe mer enn morph? (skrives det sånn?) Warriors: når man følger etter AFC er det alltid velkomment med 2 chargende tauren warriors.... Drood: lite erfaring, har ikke hatt store problemer. Shammy: få av dem i WSG gitt... Pala: rett og slett fordi de er så udugelig seigliva. type: bubble+heal (repeat tegn) Lock: nesten det samme som huntards... Tror jeg har tatt for meg de fleste...unntagen andre priests da.
xanth0s Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En Shaman blir spist av en rogue 1on1. Mange andre klasser også. Heller dere som trenger en buff, enn rogues som trenger en nerf. Har tilgode av å bli spist av en rogue ennå , kjører de stunlock på meg, har jeg både triket å warstomp. Samme med orc shaman, da de har 25% stun resist.
Bredoc Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Med alle klasser jeg har spilt så har alltid Warlock vært dem værste å møte. Har derfor rolla en selv. Nå frykter jeg ingen.
Stoop kid Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) En Shaman blir spist av en rogue 1on1. Mange andre klasser også. Heller dere som trenger en buff, enn rogues som trenger en nerf. Har tilgode av å bli spist av en rogue ennå , kjører de stunlock på meg, har jeg både triket å warstomp. Samme med orc shaman, da de har 25% stun resist. 8142442[/snapback] Stemmer, men som jeg prøvde å komme fram til i stad så er det ikke stunlocks alt handler om lenger. Med unntak av warstomp har du ingenting som stopper en gal rogue. Wound poison gir deg -50% healing, og crippling poison gjør så du ikke kan stikke av. Fint å se at noen er positive mtp. å møte rogues. Orcs har 15% stunresist (de ble nerfet for en stund siden, uten at det ødelegger poenget ditt). Over til MysticoN: 1. Rogue får opener. Cheap shot, 4 sec stun. Han bruker premed (1 premed brukt, maks 1 igjen), får 5 combopoints. 2. Han slenger på et kidney shot, noe som må være gjort innen disse 4 sekundene er omme, rundt 3,5-4 sek praktisk varighet, med andre ord. Denne kidney shotten varer i 6 sek, og kan bli dodged. Du bruker medallion of the alliance/horde, og KS er ute. 20 sec CD gjenstår. Han har nå bare 0-2 combopoints på deg. 3. Nå er jeg usikker på hvordan stunlocken fortsetter, men regner med blind-restealth. Innen de 10 sekundene er omme må han ha tatt en ny CS på deg, som godt kan bli affecta av dimnishing returns. CSen varer i maks 2-4 sekunder, og KS er fortsatt på CD. Gouge varer i 4 sekunder, uten talents, noe som ikke gir nok tid før KS er på plass. Denne kan bli blokka, dodga, parrya (om du har parry). Stunlock avbrutt. Fordi alle skills utenom cheap shot her er break on damage, kan han ikke ha gjort særlig damage i de 5,5-8 sekundene cheap shot har vart. Selv med lav HP vil du ha 6k gjenstående HP. Rogue har 2x vanish, 1xpremed igjen ved bruk av preparation. Blind, 1xpremed er allerede brukt. Hemospec er rimelig dødt i TBC. 30/0/31 det snakkes om er som regel dagger, som gir høyere burst damage. Endret 13. mars 2007 av Quicko
Pazaak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Rogues er ikke så ekstreme, går fint an å drepe de såklart sliter noen klasser, men slik er det alltid
Stoop kid Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Om rogue ikke får jump, har du stor sjanse for å ta dem. Om rogues får jump (og er erfarne) betyr det døden med mindre du er frost spec. Frost spec gjør det hele rimelig greit. Legg til det i lista over irriterende ting: Ice block, water elemental, cold snap. Endret 13. mars 2007 av Quicko
Amored Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En rogue har 0 rett til å syte når det gjelder pvp HATER rogues som ikke kan inse at de suger og ganker meg på 5%hp når jeg grinder 8137694[/snapback] Red = Dead Mitt motto når det kommer til PvP
Pazaak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Red=ice block, cold snap iceblock (viss du snakker om BM hunter nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå