Gå til innhold

Mest irriterende class?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rouge er så utrolig bra lær dere og spille rouge og ingen klarer og ta dere i pvp eller rundt i Azeroth.....

8207595[/snapback]

Hvis du lærer deg å skrive, så skal jeg "lære meg å spille rogue". ;)

Skrevet

Indeed. Husker jeg så på Warrior som enkleste class å spille (Det her var på tiden rett etter release) så fikk jeg prøve å tanke SM. Har helt ny respekt for healers og tanks nå, og de er mye morsomere å spille en jeg trodde. Beste måten å bli god i PvP: Spill alle classes og finn ut styrker og svakheter. Nok off topic.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

mest irriterende klasse er paladin det sekundet de tar opp skjold ved under 10% helse og enten healer eller flykter med heartstone.

Skrevet

Rogues er hatklassen, definitivt. Jeg spiller på PvP-server og dreper alle rogues jeg ser, stort sett. Klassen er bygd for å være råtten og kjip, og jeg har en paranoid tanke om at dette reflekterer den personen som sitter foran skjermen og styrer roguen. Heldigvis er jeg hunter, og rogues er den definitivt enkleste klassen å ta.

Skrevet (endret)
Rogues er hatklassen, definitivt. Jeg spiller på PvP-server og dreper alle rogues jeg ser, stort sett. Klassen er bygd for å være råtten og kjip, og jeg har en paranoid tanke om at dette reflekterer den personen som sitter foran skjermen og styrer roguen. Heldigvis er jeg hunter, og rogues er den definitivt enkleste klassen å ta.

8209008[/snapback]

Det er et gjensidig hat forhold kan jeg låve deg:P Har inntrykket av at en hunter kan ikke gå forbi en rogue uten å angripe. Derfor hver gang jeg spotter en huntard er det rett i stealth for å så angripe når det passer meg, noe som gjør de svært enkle å ta. Blind på pet å hamre løs på hunteren (helst litt crip. poison også) så er det ikke lenge før de ligger som corpse. Derimot får en hunter inn første hit er de utrolig vanskelige, like greit å sette seg ned å planlegge hevnen da;)

Endret av Zen1th
Skrevet
Rouge er så utrolig bra lær dere og spille rouge og ingen klarer og ta dere i pvp eller rundt i Azeroth.....

8207595[/snapback]

Spiller ingen rolle så lenge jeg eier de som er i Outlands

Skrevet (endret)

HUNTER!

Utrolige plagsomme både pvp og pve... Dreper alt før du kommer til.! (spesiellt botter-.-)

De er så imba hvis de er bare litt gode til å styre i pvp...

Har selv en lvl 57 rogue og det jeg ikke klarer og drepe er en god BM hunter...!'

Glemte og nevne mainen... lvl 70 warrior

Så dere ikke tror jeg ikke vet hva jeg snakker om

Endret av Tha_MullE
Skrevet
HUNTER!

Utrolige plagsomme både pvp og pve... Dreper alt før du kommer til.! (spesiellt botter-.-)

8210946[/snapback]

Ugh, vet hva du mener.

Hadde et quest med dårlige drop rates, og ikke nok med at det var dårlig respawn-rate, så var det en hunter som farma der (bot 99,999999999999999% sikkert)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...