alexander91 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Ikke nødvendigvis mot en frostmage. 8164681[/snapback] skulle akkurat til å si det
Sindrelol Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Ikke nødvendigvis mot en frostmage. Får belage meg på å respece hver gang jeg skal duelere en warlock da.
Tmz Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Full fire suger anyway Warlock har ikke vært noe stor problem for meg, men har ikke spillt så mye pvp på 70.
motorboy Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Rouge er så utrolig bra lær dere og spille rouge og ingen klarer og ta dere i pvp eller rundt i Azeroth.....
Kombat-Kaare Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Rouge er så utrolig bra lær dere og spille rouge og ingen klarer og ta dere i pvp eller rundt i Azeroth..... 8207595[/snapback] Hvis du lærer deg å skrive, så skal jeg "lære meg å spille rogue".
Lycantrophe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Alle har egentlig godt av å spille Rogue, en del med aggrorange-trening og stealhmestring å gjøre. + Rogues er så ufattelig mye lettere å ta når du vet hvordan de tenker.
Kiruk Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Indeed. Husker jeg så på Warrior som enkleste class å spille (Det her var på tiden rett etter release) så fikk jeg prøve å tanke SM. Har helt ny respekt for healers og tanks nå, og de er mye morsomere å spille en jeg trodde. Beste måten å bli god i PvP: Spill alle classes og finn ut styrker og svakheter. Nok off topic.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 mest irriterende klasse er paladin det sekundet de tar opp skjold ved under 10% helse og enten healer eller flykter med heartstone.
d0ppler Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Rogues er hatklassen, definitivt. Jeg spiller på PvP-server og dreper alle rogues jeg ser, stort sett. Klassen er bygd for å være råtten og kjip, og jeg har en paranoid tanke om at dette reflekterer den personen som sitter foran skjermen og styrer roguen. Heldigvis er jeg hunter, og rogues er den definitivt enkleste klassen å ta.
Zen1th Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 (endret) Rogues er hatklassen, definitivt. Jeg spiller på PvP-server og dreper alle rogues jeg ser, stort sett. Klassen er bygd for å være råtten og kjip, og jeg har en paranoid tanke om at dette reflekterer den personen som sitter foran skjermen og styrer roguen. Heldigvis er jeg hunter, og rogues er den definitivt enkleste klassen å ta. 8209008[/snapback] Det er et gjensidig hat forhold kan jeg låve deg:P Har inntrykket av at en hunter kan ikke gå forbi en rogue uten å angripe. Derfor hver gang jeg spotter en huntard er det rett i stealth for å så angripe når det passer meg, noe som gjør de svært enkle å ta. Blind på pet å hamre løs på hunteren (helst litt crip. poison også) så er det ikke lenge før de ligger som corpse. Derimot får en hunter inn første hit er de utrolig vanskelige, like greit å sette seg ned å planlegge hevnen da;) Endret 22. mars 2007 av Zen1th
Veta Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Rouge er så utrolig bra lær dere og spille rouge og ingen klarer og ta dere i pvp eller rundt i Azeroth..... 8207595[/snapback] Spiller ingen rolle så lenge jeg eier de som er i Outlands
Tha_MullE Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) HUNTER! Utrolige plagsomme både pvp og pve... Dreper alt før du kommer til.! (spesiellt botter-.-) De er så imba hvis de er bare litt gode til å styre i pvp... Har selv en lvl 57 rogue og det jeg ikke klarer og drepe er en god BM hunter...!' Glemte og nevne mainen... lvl 70 warrior Så dere ikke tror jeg ikke vet hva jeg snakker om Endret 22. mars 2007 av Tha_MullE
Veta Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 HUNTER! Utrolige plagsomme både pvp og pve... Dreper alt før du kommer til.! (spesiellt botter-.-) 8210946[/snapback] Ugh, vet hva du mener. Hadde et quest med dårlige drop rates, og ikke nok med at det var dårlig respawn-rate, så var det en hunter som farma der (bot 99,999999999999999% sikkert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå