Skrollan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 hei jeg har kjøpt med ny HDD og koblett den til slik som den skal å alt så ut til å funke helt til jeg skulle finne den i windows, da var den borte... jeg finner den i bios og i egenkapene (som jeg fant etter litt klundring) står det at den ikke er initialisert... hva kan være problemet?
BigJackW Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Den er ikke formatert ? HØyreklikk på min datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling -> Finn disken i lista -> Høyreklikk -> Formater. Velg NTFS, og full formatering elns. Endret 12. mars 2007 av BigJackW
Skrollan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 (endret) Den er ikke formatert ? HØyreklikk på min datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling -> Finn disken i lista -> Høyreklikk -> Formater. Velg NTFS, og full formatering elns. 8137519[/snapback] jeg finner den ikke på diskbehandling men finner den på enhetsbehandling -> diskstasjoner og der får jeg ikke formatert den... Endret 12. mars 2007 av Skrollan
BigJackW Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Garantert at den ligger i diskstasjoner. Sjekk om det er noe "Utildelt" elns i den lista nedenfor. Du ser på Disk 1 der, står det unlocated. Det er svart farge som du ser. Høyreklikk og velg formater. Endret 12. mars 2007 av BigJackW
Skrollan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Garantert at den ligger i diskstasjoner. Sjekk om det er noe "Utildelt" elns i den lista nedenfor. Du ser på Disk 1 der, står det unlocated. Det er svart farge som du ser. Høyreklikk og velg formater. 8137556[/snapback] den stod under utildelt... takker... nå formaterer den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå