Gå til innhold

World of Warcraft - Moonglade Alliance


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Status så langt:

 

Spiller omtrent hver dag

70 Druid

67 Mage

69 Hunter

60 Warlock

 

Semi aktive

21 Priest

23 Druid

42 Paladin

18 Shaman

40 Mage

 

Alle disse er norske spillere fra 10 til 50 år. Han yngste er sønnen til en i guilden.

Både jenter og gutter er med.

 

Skulle gjerne hatt noen flere aktive i toppen, gjerne healer så vi kan begynne med litt lvl 70 instancer. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Bjorshol. :)

 

Det er nå 35 registerte medlemer, antall rene medlemmer uten alts ligger rundt 20.

På normale dager er vi mellom 6 - 10 online, avhenger litt av tiden på døgnet.

Enkelte spiller hver dag, andre noen få ganger i uka.

 

Litt om serveren.

Moonglade kom online i Desember 2005 og har gått fra low til high og ned til medium population igjen. Det var en tid det var masse bots og tullinger på realmet, men det har blitt bedre.

Generelt sett er serveren veldig bra, jeg trives veldig godt der. 5 stykker som spiller der er RL kamerater som startet med alts der men har nå latt det bli sine main pga det gode miljøet.

Ja, vi har våre tullinger også men det er i mindretall.

Serveren har hatt veldig lite nedetid. Noen få restarts har det vært, men det er nesten ikke nevneverdig. Lite lagg, aldri køer.

 

Du er velkommen uansett om du starter en alt eller flytter huntern din over.

Kanskje en fordel å se seg litt om med en alt før du bestemmer deg for å flytte over. Det er jo ikke sikkert du får samme inntrykk som meg. :)

Lenke til kommentar

Tja, kanskje jeg skulle startet en alt på allianse siden? Jeg har jo snakket med deg før, Darkrevan, så jeg vet nesten at stemningen er koselig i guilden din :) Man kan vel dømme en guild etter guildlederen, vil jeg tro?

 

Hvordan er det med RP i guild chat/guilden generelt?

Lenke til kommentar

Vi er en helnordisk guild med over 100 medlemmer og over 200 med alle alts.. Kanskje litt i feil tråd, men jeg vil bare si at det er lov å hilse på oss om dere vil.

 

Society of Dungeoneers

www.dungeoneers.dk

 

Jeg spiller noe med navn Vidvandre .. Dog er det eksamenstid og jeg jobber heltid :)

 

70% av oss er level 70..

 

Hey ho!

Lenke til kommentar

@Arinomi. Det er lite RP i guilden vår, alt prat er ooc. Vi spiller kun PVE og har det moro med daglidags prat for å si det slik. I utgangspunktet valgte vi Moonglade pga miljøet. Ja vi er en hyggelig gjeng men litt få om dagen.

 

@Neshaug. Viste ikke at det var flere på Moonglade fra forumet her hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...