Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda MT5 som ikkje går når det regner. Årsak?


Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein Honda MT5 som går fint så lenge det ikkje regnar, då kan den stoppe opp heilt plutseleg. Nokon som har ein god teori om kva problemet er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kondens... kjøp kondensfjerner på bensinstasjonen.

 

Hadde noe ligendes problem med min mt5. Den begynte å lugge med en gang det ble fuktig i lufta, og da hjalp det godt med kondensfjerner ;)

Skrevet (endret)

Luftfilter har den, riktignok eit som er godt brukt. Kva gjer eg med kondensfjernaren då? Putter det på tanken?

 

Fiksa mopeden i sommar, men trur ikkje eg skifta luftfilteret, mulig det ikkje er heilt tett ein plass frå filter til forgassar. Eit gammalt filter burde vel kanskje halde meir tett enn eit nytt? :p

Endret av Zeph
  • 1 måned senere...
Skrevet
Kan være at plugghetta/pluggen blir våt. Da blir det overslag og den går ikke godt.  ;)

8155150[/snapback]

 

 

jeg støtter denne her.

hadde en mtx engang som ikke ville gå no serlig bra i regn.

bytta plugghette så gikk den i regnveret.

Skrevet

Heilt korrekt @ churchviolence og froZZo! Tennplugghetta mangla ein gummisak på tuppen, dette førte til at det trakk vatn opp gjennom tennplugghetta i regn og mopeden daua.

 

Tusen takk for all hjelp. :thumbup:

Skrevet

Kva er egentleg forskjellen på eit powerfilter og det originale luftfilteret? Eg vil tru at du får meir luft til forgassaren, men korleis skjer det reint fysisk?

Skrevet

Powerfilteret er jo "åpent" rundt hele filteret noe som ikke et org. filter har. Jeg har ikke så veldig mye peiling rundt dette med filtere. Har du et powerfilter bråker det mer enn org også. Hvis sykkelen din bråker nok som den gjør så kan man også borre 2-3 hull i den orgniale luftfilter boksen.

Skrevet

Ja, powerfilter er uansett ikkje aktuelt, sylinderen er riktignok oppboret til 42.5, men har ikkje tenkt å trimme den noko meir utover det, må berre få alt til å gå som det skal.

Skrevet

Ja, har ikkje prøvd så mange forskjellige størrelser, men fant fort ut at 90 var alt for stort. Mopeden gjekk nesten ikkje utan at du tok ut filteret og luftskrua på forgasseren. Har eit par andre størrelser liggande, trur det er satt i 65 igjen (original) for at den skal gå skikkeleg. Kva størrelse trur du vil være greit?

Skrevet

det er ikke enkelt å si.

det må du nesten prøve ut.

du hadde borra sylinderen litt sa du.

prøv med 72 eller no.

 

90 er lit i grøvste laget.

kjener en som brukte det på fulltrimma tsx.

siden du bare har borra lit så trenger du ikke det.

Skrevet

70-75 i dyse høres korrekt ut, men det er veldig vanskelig å finne ut av dette her. Du må ta i en dyse, stille den inn og sjekke pluggen, når du har den korrekte dysen vil pluggen din være sjokoladebrun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...