Swafty Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 I dag så sloss jeg mot en night elf druid men den telepoterte seg mange ganger frem og tilbake, til slutt klarte han og komme unna fordi jeg rakk ikke bort til han. Han var lvl 42. Er dette cheat eller en ny skill?
GhsotFace Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Kan jo muligens være lagg. Lagg fører noen ganger til at person gjør korte "teleporteringer". Skjer ofte når rogues bruker sprint, fiser de rundt og ser ut som de teleporterer i alle retninger.
Sindrelol Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Du hadde nok ditt første møte med "sprintende druid i catform med dårlig nettverk."
samebob Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Leste innne på ei side der det står om mange bugs og at vist du spammet en macro så det ut som at du gikk rett fram for andre men du selv gikk en helt annen plass.
Gnimmels Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Når en druid skifter form, så blir han jo "borte" i et sekund eller noe... Men har mange ganger opplevd catformdruid som flakser masse frem og tilbake... Ser ut til å være en slags bug, for det skjer aldri med f.eks rogues...
chokke Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Leste innne på ei side der det står om mange bugs og at vist du spammet en macro så det ut som at du gikk rett fram for andre men du selv gikk en helt annen plass. 8129988[/snapback] /sit /stand /sit /stand /sit /stand bare å fylle på å spamme, hatt mye morro med den og follow i raid instancer .
samebob Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Leste innne på ei side der det står om mange bugs og at vist du spammet en macro så det ut som at du gikk rett fram for andre men du selv gikk en helt annen plass. 8129988[/snapback] /sit /stand /sit /stand /sit /stand bare å fylle på å spamme, hatt mye morro med den og follow i raid instancer . 8131945[/snapback] Najs skal prøves:P
knux Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Leste innne på ei side der det står om mange bugs og at vist du spammet en macro så det ut som at du gikk rett fram for andre men du selv gikk en helt annen plass. 8129988[/snapback] /sit /stand /sit /stand /sit /stand bare å fylle på å spamme, hatt mye morro med den og follow i raid instancer . 8131945[/snapback] Najs skal prøves:P 8133304[/snapback] er evig morsomt.. lurte en lowbie til å hoppe ned i brd, pga han så at jeg gikk ned.. mens jeg bare spammet macroen XD
MindTooth Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 "Hvor tid lærte druids teleport?"? Heter vel "Når lærte druids å teleportere?".
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Skrivefeilen > Trådens innhold. Skal ha det gøy med den macroen forresten.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hvis det er lagg ser det ofte ut som han teleporter seg rundt om kring ja. (Men tid er vel ikke et sted. )
Swafty Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ja var sikkert lagg da :S btw, den macroen som gjør at det ser ut som man lagger brukte jeg før for lenge siden, den var noen av grunnene til at jeg ble kicka fra guilden... lagga for mye sa de Brukte den i starten av MC og det så ut som jeg pulla lava ting hele tiden
chokke Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ja var sikkert lagg da :S btw, den macroen som gjør at det ser ut som man lagger brukte jeg før for lenge siden, den var noen av grunnene til at jeg ble kicka fra guilden... lagga for mye sa de Brukte den i starten av MC og det så ut som jeg pulla lava ting hele tiden 8136849[/snapback] been there, bare jeg ble ikke kicka. Vi hadde som regel konkuranse om å ikke pulle en boss, den som kom nærmest vant. Jeg vant kan man si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå