Gå til innhold

Nettets beste overklokking's side??


Anbefalte innlegg

Ønsker bare og si at jeg synes overklokking.no er en utrolig bra side=) Jeg mener at den er en av de beste overklokkings sidene på nettet.Alt er ryddig lagt ut og testeneartikklene er bra og har hjulpet meg mye. Hvis det er noe som kan gjøres bedre er det at dere får ut artikkelenetestene litt før, dere henger ofte litt etter sider(som Anandtech,Digit-life,overclockercafe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, takk for komplimenten :smile: Vi jobber stadig med å få det mer oversiktlig og brukervennlig også - vi har jo bl.a. endelig fått forum! Og med tilbakemeldinger fra dere lesere har vi mye bedre mulighet til å bli enda bedre.

 

At vi er en stund etter de store og ikke har artikler så ofte som vi gjerne skulle hatt kommer rett og slett av mangel på ressurser. Vi er bare noen få personer som jobber med dette, og vi gjør det helt på frivillig basis - dvs at vi ikke får noe for det. Men vi utvikler og helt klart på det området også, og vi har planer om å kunne ha artikler hver andre eller tredje dag i løpet av høsten/vinteren.

 

Ellers har vi også nyhetsavdelingen, som jeg prøver å holde noenlunde oppdatert (ok, jeg har vært litt sløv i det siste...) så dere får med dere det viktigste allikevel. Som det står i nyhetssidene kan dere også sende nyhetsforslag til [email protected] om det er noe vi mangler. Da blir det også mye enklere for meg å holde det oppdatert, og mye mer innholdsrikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...