Dr3as Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Var ute å kjørte i går, så begynte den plutselig å hoppe veldig når jeg ga gass. På noen turtall gikk det fint, andre hørte du at det var noe merkelig og du så på eksosen at ting ikke var som det skulle. Med mine bilkunskaper ble jeg da livredd, og fikk tak i naboen min som har skrudd golf i mange år. Vi starta opp mens han titta under panseret, å han gliser og sier jeg har fått diskolys :S Eneste jeg trengte var vist en ny pluggleding, han skulle hjelpe meg å bytte. Men han ba meg kjøpe "sånne blå". Hva vil det si og hvor får man tak i det på en lørdag?
Dr3as Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Golf 3 1.6 101hk, glemte jo å fortelle såpass.
PROuser Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Kommer an på hvor du bor.. Feks: Per Hagen (kristiansand) Mekonomen Muligvis biltema..
Billy Bob Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Ser at Biltema har en tenningskabel som er universal. Om den passer, er jo en annen historie, men det er vel det nærmeste en kommer på en lørdag. Endret 10. mars 2007 av Billy Bob
Dr3as Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Har mekonomen ganske nærme, og de har vist. Så skal reise en tur innom der å høre.
Peter_B Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Ta av det blanke på plugghetten så går den nok pent til du får kjøpt en ny.Kjent problem.
Dr3as Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Tok av og på en gang, da kom jeg meg til mekonomen og fikk handla et sett. Gikk greit på den turen men tar å få bytta med en gang, selv om det er et helvete på den bilen *trangt..*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå