Gå til innhold

Hodetelefoner til TG


Anbefalte innlegg

Jeg skal på TG i år og har selvfølgelig hørt at det er ganske bråkete der, så jeg skal ha nye hodetelefoner. Jeg vil ha hodetelefoner som sperrer ute mest mulig lyd, altså jeg skal ikke trenge å ha på høyere volum enn vanlig for å høre på dem på TG. De må også være behagelige å ha på siden jeg skal ha de på ganske lenge. De bør også ha god lydkvalitet. De kan gjerne ha mikrofon, men det har ikke så mye å si om de har. Prisen er ca. 500 kr.

 

Altså:

- Sperrer ute lyd

- Behagelige

- God lydkvalitet

- Ca. 500 kr

 

Si ifra hvis 500 kr ikke er nok for dette, men jeg burde vel få passe bra hodetelefoner for 500 kr tror jeg.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har PortaPro, og er fornøyd med de, men de blir litt ubehaglige etter en del timer.

 

Jeg vil ha noen større for å stenge ute lyd utenifra. Vil alle slike ta for mye strøm for en mp3-spiller? Skal bruke de mest til PC, men er greit å kunne bruke de til mp3-spilleren også.

Lenke til kommentar

PX100 er fullstendig åpen, og demper ingen lyd noen veier.

 

Det er ikke så mange bra, lukkede hodetelefoner i denne prisklassen. Det er en dyrere konstruksjon enn åpen.

 

Du kan jo se litt på Sennheiser HD215: https://prisguiden.no/product.php?productId=40743

 

Låter ikke så verst, og er behagelig over lengre tid. Kan kanskje bli litt klamme, dog.

 

Ellers er det jo en mulighet med sånne øreplugger du har inni ørene, f.eks. Shure E2c. De demper veldig godt, men kan nok bli litt ubehagelige. Det er veldig individuelt, dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hva med Koss UR-40? Har hatt det, nydelig lyd, fjærlett og dekker rundt hele øret, så stenger ute en del lyd.

8213451[/snapback]

Jaha, da måtte du ha en skikkelig feilvare. At den dekker hele øret har ingenting med saken å gjøre. UR40 er beryktet for å lekke og ta inn så mye lyd at det er latterlig. Jeg modda mine (sesignatur), hjalp veldig mye (da mener jeg VELDIG, er grillen bak som lekker lyden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...