Gå til innhold

Toshiba p100 til 7000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har denne maskinen selv, men med 1 gb ram og 80 gb harddisk. Rent subjektivt så syns jeg det er en av de penere pc'ene man kan få kjøpt. Lyden fra de innebyggede høyttalerne er også meget god etter bærbar pc-standard.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
TOSHIBA-P100-01.jpg

 

Men vær obs på at den er mer slepbar enn bærbar. Og batteriet varer sjelden lenger enn knappe to timer med normal internett + word-bruk. Og min har veldig lett for å bli varm når jeg sitter med den på fanget.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hei

 

Basert på min brors og til dels mine egne erfaringer vil jeg nok anbefale deg å ikke kjøpe bærbare (eller slepbare om du vil) Toshiba pcer. Pcen som min bror har er nesten helt ubukelig. Det virker som Toshiba ikke helt kan det med kjøling, for hans er umulig å ha i fanget mer en ca. 3 min. Den blir GLOVARM. Dessuten er den ustabil og gjør litt som den selv vil.

 

Mulig at jeg er helt på jordet så da får du heller bare ignorere meg =P

 

PS! Broren min har ikke den samme pcen som du vurderer

 

Frostie

Lenke til kommentar

Min P100 har som nevnt en tendens til å bli veldig varm (70 + grader) når jeg har den på fanget. Mye av grunnen til dette er at den har så godt som alle luftehullene på undersiden, som da blir tettet av buksa og låret. Men ustabilitet kjenner jeg meg ikke igjen i. Uten å spekulere for mye så vil jeg påstå at ustabil pc ofte kommer som følge av brukerfeil.

Lenke til kommentar
Hei

 

Basert på min brors og til dels mine egne erfaringer vil jeg nok anbefale deg å ikke kjøpe bærbare (eller slepbare om du vil) Toshiba pcer. Pcen som min bror har er nesten helt ubukelig. Det virker som Toshiba ikke helt kan det med kjøling, for hans er umulig å ha i fanget mer en ca. 3 min. Den blir GLOVARM. Dessuten er den ustabil og gjør litt som den selv vil.

 

Mulig at jeg er helt på jordet så da får du heller bare ignorere meg =P

 

PS! Broren min har ikke den samme pcen som du vurderer

 

Frostie

8131811[/snapback]

Hvilken model er den?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...