Gå til innhold

Problem med CSS


Anbefalte innlegg

Når jeg har spilt en stund, så klikker ikke CSS akkurat nå. Men når jeg skyter, så blir alle "HUDsene" vekk. Når jeg slutter å skyte kommer de tilbake, de blir bare borte etter en stund med CSS spilling.

Det lagger når jeg askyter og jeg kan bare se crosshair og ikke noe mer. Alle hudsene på skjermen blir vekk. PCn pleier også å restarte med blå skjerm, men når jeg åpner vinduet og har vinduet oppe funker spillet. Men nå blir hudsene vekk, og på menu`en fikk jeg noen rare farger.

 

Specs:

Nvidia Geforce 4200 ti Point of View

512 MB SDR

AMD athlon 2000+

1.7 Ghz

 

Skjer t.o.m på Low graphic, MEN HL2 og DM funker helt perfekt, uten disse blå skjermene osv :ohmy::mad:

 

Spillet funker HELT glatt på high settings, skjønner ikke hvorfor disse rare problemene oppstår. Og ikke fortell meg om å oppgradere PCn min, siden dette er lille brutterns PC. :roll:

Er noen deler defekte? Eller er det bare en klassisk varme-problem? Kanskje noe feil med dataen?

 

Noen ideer?

 

Screenshots fra pcn (FPS: 40 - 50):

post-120484-1173384941_thumb.jpg

post-120484-1173385098_thumb.jpg

post-120484-1173385105_thumb.jpg

post-120484-1173385118_thumb.jpg

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lignende problem, det ligner veldig på det første bildet.

 

Det som skjer er at plutselig, ingame, klikker alt slik at alt "flimrer". Jeg kan kun se HUD, arm, våpen og sikte innimellom (sånn 2.hvert sekund ca) og det er umulig å spille. Som om annenhvert sekund ser jeg gjennom alt, kun skybox. Jeg må gjette meg fram til "disconnect"-knappen, og gå ut av spillet. Går jeg inn igjen med en gang funker alt helt fint igjen.

 

Etter litt tankegang nå kan jeg tenke meg at det er varme-problem, skal prøve å lufte litt bedre, så ser vi ha som skjer :)

 

Kanskje vi rett&slett bare må holde pc`en kjøligere Specnaz? :D

 

-Gizmo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...