PcT Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Begynt å bli plagsomt, plutselig en dag forsvant general chatten min, jeg lagde en ny en osv men jeg får ingen beskjeder som duel, party invite/leave/leaderchange og alle sånne meldinger. Hvor finner jeg sånn at jeg kan slå på de? Takker..
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har samme problem med combat-kanalen. Jeg klarte å slette den, og nå funker den ikke lenger.
Sheel Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Prøv å aktiver/deaktiver "Simple-Chat" i Interface options. Husker combat-log vinduet mitt forsvant en gang, problemet ble i alle fall fikset for meg på den måten (Vil tro at dette da gjelder både General Chat og Combat Chat, ettersom Simple Chat oppretter to "standariserte" versjoner av disse). Hvis dette ikke virker kan du vel alltids prøve å slette "WDB" og "WTF" mappene, som du sikkert allerede har prøvd? Endret 8. mars 2007 av Sheel
Instict Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Du kan selv bestemme hva som skal vises i chatten ved å høyreklikke. "Invites/duel's etc" = "say" En annen ting er å gå inn i interface og skru av "auto join guildrecruitement channel". Når denne er aktivert, har chat/combatlog en tildens til å forsvinne.
PcT Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Vil ikke slette WDB / WTF, har satt opp uien min alftor mange ganger nå >_< Nei det er ikke det Instinct. (Trust me jeg har sjekka ALT der)
................... Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ...................
Xmir Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 bruk repair funksjonen ja. det hjalp meg da alt av chat plutselig forsvant på den ene characteren :/
PcT Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 vet jeg kan fikse det med å delete WTB/WTF men jeg ville ikke resette uin
Xarc Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Tror det var "Auto join Guild Recruitment Channel" som måtte være disabled ;p
Carl M Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 :\World of Warcraft\WTF\Account\DIN ACCOUNT\Din Server\Din Character\ChatCache
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå