Gå til innhold

Auto Chat Addon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en addon som kan snakke i guild chat om informasjon automatisk?

f.eks. Vi skal ha guild RAIDS(3-4 forskjellige instancer) så skal folk melde seg på.

jeg lurer da på om det finnes en addon som skriver dette i guild chat automatisk slik att jeg slipper å bruke en macro eller skrive det for hånd hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, automatisk? Har ikke sett på chat restriksjoner så mye, spesielt siden så mye har blitt skjerpet inn sist jeg prøvde meg. Men den kan være mulig, eventuelt trykker du jo bare på macroen selv hvert 10'nde minutt.

Skrevet
Tror det er slik at hvis du skriver /g en gang, så snakker du i guild chat til du velger å bytte chat selv.

8102563[/snapback]

Veldig OT, men DIGGER signaturen din, haha :D:w00t: " Go gnome , or go home" tihi :)

Skrevet

Er ikke helt sikker på om noen her egentlig har forstått spørsmålet?

(ikke skyt meg om jeg gjør feil heller).

Min teori:

Han er ute etter en en addon som sender ut samme melding hvert 10. minutt.

F.eks jeg skriver en melding i addon vinduet, også sender den ut meldingen hvert 10. minutt i guildchat..

Det var det du mente?

Macro blir jo nesten det samme, bare at du må trykke på macroikonet/skrive kommandoen til macroen hver gang.

Skrevet
Hmmm, automatisk? Har ikke sett på chat restriksjoner så mye, spesielt siden så mye har blitt skjerpet inn sist jeg prøvde meg. Men den kan være mulig, eventuelt trykker du jo bare på macroen selv hvert 10'nde minutt.

8102602[/snapback]

Det går vel an å sette en slags timer på macroen? Går da an i andre MMORPGs.

Skrevet

Det går vel ikke ann å lage en macro som gjør noe sånn vel..? Da kunne man jo ha laget en anti-afk macro som gjør at du hopper en gang i minuttet f.eks - for å ikke bli kicka fra en bg ..og det vil vel kvalifiseres under third-party ?

Vet ikke hvordan "advance broadcaster" fungerer, aldri prøv det før.

Kan du forklare litt Radhoo?

Men det går jo ann å binde chat'n til å fortsette der du snakket sist, det gjør jo "prat" addonen. Vet ikke hvordan, men den gjør det for meg 'som default'^^

Skrevet (endret)
Det går vel ikke ann å lage en macro som gjør noe sånn vel..? Da kunne man jo ha laget en anti-afk macro som gjør at du hopper en gang i minuttet f.eks - for å ikke bli kicka fra en bg ..og det vil vel kvalifiseres under third-party ?

Vet ikke hvordan "advance broadcaster" fungerer, aldri prøv det før.

Kan du forklare litt Radhoo?

Men det går jo ann å binde chat'n til å fortsette der du snakket sist, det gjør jo "prat" addonen. Vet ikke hvordan, men den gjør det for meg 'som default'^^

8105080[/snapback]

For eksempel i Star Wars Galaxies, finnes det Medics som står på en plass og buffer folk. Er fyren tilstede? Nope, han er afk. Kanskje på jobb eller noe. Også står han der med buff-macroer, som starter på nytt hvert minutt. Også gir folk han tips på rundt 200k. Når han kommer hjem fra jobb, har han tjent rundt 10mill. (som er greit med penger i SWG).

Så ja, det går an :)

EDIT: Det samme går an med angrep. Hvis du skal dusje eller noe, og du står i et farlig område, kan du jo starte en angrepsmacro :)

Endret av Amored
Skrevet

Amored, bare fordi den slags macroer går i SWG så går det desverre ikke i WoW. For at en character skal utføre en handling må man trykke på noe, og det har blizzard gjort mye for å få implementert. Men en slik macro er jeg også usikker på, fordi det kan brukes som anti afk lureri med tanke på BG's osv...

Skrevet
Amored, bare fordi den slags macroer går i SWG så går det desverre ikke i  WoW. For at en character skal utføre en handling må man trykke på noe, og det har blizzard gjort mye for å få implementert. Men en slik macro er jeg også usikker på, fordi det kan brukes som anti afk lureri med tanke på BG's osv...

8105377[/snapback]

Ok... Så det finnes ikke noen form for auto-loot macro heller?

Skrevet

Aner ikke? Syns ikke det å shift høyreklikke er så ille, men har du en som enda fungerer så værsågod og vis ;)

Morsomte jeg egentlig har sett var når de ødela mana conserve og vi fant ut hvor elendig mange av healerne være var, bare litt dumt at vi var på twin emperors akkurat da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...