SilentNET Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel
kadett Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel 8192016[/snapback] Ja det er jo en rotor og et rotorhus, er ikke det jeg mener. Er det korrekt og si at det ikke er stempel og sylinder i en wankel motor? Jeg spør fordi jeg ikke vet\er sikker
SilentNET Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Har ikke en wankel motor stempel og sylinder? 8191345[/snapback] Som Erik sier, det er rotorhus og rotor. Ikke noe stempler i en wankel 8192016[/snapback] Ja det er jo en rotor og et rotorhus, er ikke det jeg mener. Er det korrekt og si at det ikke er stempel og sylinder i en wankel motor? Jeg spør fordi jeg ikke vet\er sikker 8192136[/snapback] Det er korrekt å si at det ikke er stempel og sylinder, fordi det er rotor og rotorhus. Eller rettere sagt, vanligvis er det 2 stk rotorhus, og 2 stk rotorer. Og forhåpentligvis 2 stk turboer i tillegg. Om du har en FD. FC har bare en, og RX-8 har ingen, HAHA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå