99tnor Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 jeg har en nyformatert pc som jeg installerte cs 1.6 på.. men det lagger noe helt sykt.. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? ... når jeg velger OpenGL får jeg bare en melding om at det ikke virker og at spillet vil kjøre i software mode.. noen som vet hva det kan være? er det noen bra drivere eller noe?
Thor. Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Innstaler drivere til skjermkortet, nvidia.com eller ati.amd.com alt etter produsent
99tnor Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 (endret) Innstaler drivere til skjermkortet, nvidia.com eller ati.amd.com alt etter produsent 8099349[/snapback] når jeg går i enhetsbehandling for å finne navnet på skjermkortet står det bare "ATI Technologies Inc. 3D RAGE LT PRO AGP 2X"... hvor finner jeg driver til det? har noen en link til fil? Endret 7. mars 2007 av 99tnor
Thor. Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Innstaler drivere til skjermkortet, nvidia.com eller ati.amd.com alt etter produsent 8099349[/snapback] når jeg går i enhetsbehandling for å finne navnet på skjermkortet står det bare "ATI Technologies Inc. 3D RAGE LT PRO AGP 2X"... hvor finner jeg driver til det? har noen en link til fil? 8099503[/snapback] Jeg vet jo ikke alt jeg trenger enda. Men sjekk her, klikk på ditt operativsystem og klikk på legacy (discontinued) og prøv deg frem mellom de tre
99tnor Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Innstaler drivere til skjermkortet, nvidia.com eller ati.amd.com alt etter produsent 8099349[/snapback] når jeg går i enhetsbehandling for å finne navnet på skjermkortet står det bare "ATI Technologies Inc. 3D RAGE LT PRO AGP 2X"... hvor finner jeg driver til det? har noen en link til fil? 8099503[/snapback] Jeg vet jo ikke alt jeg trenger enda. Men sjekk her, klikk på ditt operativsystem og klikk på legacy (discontinued) og prøv deg frem mellom de tre 8099549[/snapback] har gjort det, hakker like mye..
Thor. Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Trykk CTRL+ALT+DEL, ta screenshot (Hold nede ALT og trykk på PrtScn) start paint (Start-kjør skriv mspaint og trykk enter) lim inn ved å trykke ctrl+v og lagre det som *.png og last opp, da får jeg se hva som kanskje kan være problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå