Gå til innhold

Mass Effect GDC Preview - IGN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal lese no!

Skal jo komme ny video under GDC. Eg klarar ikkje vente!

 

[wets self]You are Jack Bauer in space, blasting zombies with your boomstick.[/wets self]

March 6, 2007 - Christmas came early this year as BioWare showed off the first hour of Mass Effect. Though a few portions were skipped due to time constraints, we witnessed the first mission as Commander Shepard and the betrayal that propels the story into a wide-open galactic hunt.
Me må jo berre få sjå den timen!! Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Er rykter om at det kommer i Mai ja :dribble: bl.a. IGN har skrevet det, fordi det kommer en bok i Mai om spillet skrevet av han som har skrevet historien i selve spillet.

8104630[/snapback]

 

Ja, men jeg kommer likevel til å bli overrasket om det er ute før juni. Uansett, ser helt rått ut og det er jo Bioware så det må jo bare bli :love::love::love: .

Lenke til kommentar
Er rykter om at det kommer i Mai ja :dribble: bl.a. IGN har skrevet det, fordi det kommer en bok i Mai om spillet skrevet av han som har skrevet historien i selve spillet.

8104630[/snapback]

 

Ja, men jeg kommer likevel til å bli overrasket om det er ute før juni. Uansett, ser helt rått ut og det er jo Bioware så det må jo bare bli :love::love::love: .

8110041[/snapback]

 

Jeg ser på tothegame.com og der står det at Mass Effect kommer 25. mai (forøvrig samme dato som Forza 2). Er det noen som har sett denne datoen andre steder? tothegame.com kan være unøyaktig noen ganger, men har som regel rett når det er snakk om 2 måneder frem i tid.

 

Mass Effekt på tothegame.com

Lenke til kommentar
Nokon som har sett noko til videoen frå Mass Effect, som blei vist på GDC?

8144556[/snapback]

 

Videoen fra GDC var en demonstrasjon fra spillets første 20 minutter. Jeg tror dette kun var for de som var tilstede på GDC. Har hørt et par podcaster fra journalister som var der, og etter hva jeg kan forstå så vil Mass Effect endre på folks syn på hva en RPG er og hvordan det spilles. Og det på en positiv måte. De var i hvertfall skyene når de beskrev hva som ble vist under demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...