Bache83 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Noen som kan anbefale noe? Har jo Spybot S&D og Ad-Aware på pc'en, men dette finnes vel ikke til Mac?
thomassit0 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Fins ikke spyware til Mac svjv, så hvorfor skulle du trenge det ? Fant ett.: http://macscan.securemac.com/
pannelars Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hvorfor skal du ha spyware til et OS som klarer og behandle dette uten hjelp av andre programmer da..
Dassen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det står flere steder på internett om hvor viktig det er blitt å legge inn virusprogram, selv på mac. De som skriver dette har ofte tilknytting til denne virusprogramprodusenten, og alt de vil er å tjene penger. Jeg tok en scan med overnevnte program på min mac, som er koblet til internett 24/7 ofte på sider som Norton på Windowsmaskina advarer mot. Jeg fant selvsagt ingenting av virus, spyware osv. bortsett fra noen cookies fra Safari. Altså ingen fare.
Roberto Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Slik så mange påpeker, overlever du nok uten antivirus og anti-spyware progammer til Macen din.
Bache83 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Ja, unnskyld at jeg spurte. Har aldri hatt Mac før, og derfor heller ingen erfaring
Roberto Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Ja, unnskyld at jeg spurte. 8182074[/snapback] Du trenger overhodet ikke å beklage noe som helst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå