Gå til innhold

Hva Blir Spilt Mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
World of Warcraft spillere er dem fleste tenker som "nerdene" mens CS kan være for de "kule" og, ikke jeg som sier det, men de fleste andre.. :)

8098809[/snapback]

Går heller for min versjon av det.

 

WoW er for nye gamere (ofte nerder) og CS er for fjortiser / gamle gamere.

Lenke til kommentar
World of Warcraft spillere er dem fleste tenker som "nerdene" mens CS kan være for de "kule" og, ikke jeg som sier det, men de fleste andre.. :)

8098809[/snapback]

Går heller for min versjon av det.

 

WoW er for nye gamere (ofte nerder) og CS er for fjortiser / gamle gamere.

8098916[/snapback]

 

Jeg sa det jeg mente at folket flest tenkte da :ermm:

Selv har jeg spilt WoW og har ingenting imot det :) Elsker det egentlig, spillinga gikk bare for langt for meg :ermm:

Lenke til kommentar

Vil ikkje meine at CS er for gamle gamere. Fjortiser ja. Eg spelte meir cs før, når eg var rundt 14-17 år. Begynte når eg var 11 men det var aldri seriøst då. No spelar eg kun cs på lan.

Uansett i WoW guildet eg er medlem av har vi personer godt oppe i åra og. Å påstå at det generelle fleirtalet av personer som spelar WoW er nerder, er latterlig.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

OT:

...Selv har jeg spilt WoW og har ingenting imot det  Elsker det egentlig, spillinga gikk bare for langt for meg

 

Kanke være mer enig. kunne ikke kobtrollere meg :ph34r: kødder, men jeg fant ut at jeg hadde det bedre uten det spillet. ble litt mye spilling. CS er jo ett fett om man spiller ofte eller ikke, har liksom litt mer kontroll selv :hmm: hadde 20 dag online, mens vennene mine hadde 40-50 på samme tid + 1 - 2 måneder mer :dontgetit: verste hadde vel 100 på ett år.

 

det er fler som spiller wow, mange fler... det er jo litt rart at det ikke er like "kult" å spille wow når så mange spiller det, mens CS er mer akseptert. jeg merker det selv, men det er vel en fjortisgreie :p og de som spilte wow inkludert meg(noen ganger) satt jo på skolen på sider for å se på items i firminuttet :dontgetit:

 

Axl F

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...