Gå til innhold

Planer om nytt tower. Men hvem skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower?

 

2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem!

Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer.

 

Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at man får hva man betaler for når det gjelder kvalitet. I hvertfall hos microplex (og sikkert en del andre steder også).

Endret av Winnetou
Lenke til kommentar
1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower?

Lian Li er som sagt et Full Tower..

 

2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem!

Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer.

Hvem i svarte har nevnt "Hvem skal jeg velge"?

 

Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at ...

Dessuten, det skrives ikke "tommelfinger regel", det skrives som "tommelfingerregel",

i ett ord..

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og Coolermaster, men dette er min favoritt.

Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og

plass til to stk PSUer.

Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut.

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og  Coolermaster, men dette er min favoritt.

Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og

plass til to stk PSUer.

Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut.

8095789[/snapback]

Den så faktisk veldig bra ut :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og  Coolermaster, men dette er min favoritt.

Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og

plass til to stk PSUer.

Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut.

8095789[/snapback]

 

Det var pent da :D:dribble:

Lenke til kommentar
1. Hvilken størrelse tenker du på? High/full tower, miditower?

 

2. Det heter "HVILKET skal jeg velge" og ikke hvem!

Hvem skal bare brukes når det er snakk om personer.

 

Valg av kabinett er mye en smaks sak, men en tommelfinger regel er at man får hva man betaler for når det gjelder kvalitet. I hvertfall hos microplex (og sikkert en del andre steder også).

8095403[/snapback]

 

Skall ha Full tower da..

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt Silverstone TJ07 idag. Har eid mange gode kabinetter fra Lian-Li og  Coolermaster, men dette er min favoritt.

Det er stort! har uttrekkbart hovedkortbrett, noe jeg synes er ekstremt praktisk, 7x5,25 plasser, 2 harddisk bur med hver sin 120mm vifte og

plass til to stk PSUer.

Eneste aberet er prisen. Kr 2500,- men et kabinett er jo noe man ikke sliter ut.

8095789[/snapback]

Har sett litt på Silverstone TJ07 jeg også. Har søkt litt, men finner ingen norske sider med sølv kabinett. Vet ikke om en side som har kabinettet i sølv med dør med plexiglass? Eller bare en extra dør i plexiglass?

Endret av thehook2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...