Gå til innhold

Jegerprøven, hvordan foregår den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk! Skal nok lese gjennom denne noen ganger. :D

8190985[/snapback]

 

hva er vitsen? du får garantert ikke de samme spørsmålene, les heller i boka du! ;)

8196890[/snapback]

 

vet ikke helt jeg altså.. Var mange av de samme spørsmålene som vi fikk når jeg tok prøven i fjord.

Uansett gir de spørsmålene der en pekepinne på hva slags spørsmål du får.

Og hva du får under de forskjellige temaene!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg tok jegerprøven for litt siden og fikk 45/50, var ikke særlig vanskelig. Leste i "1000 spørsmål" i to timer før eksamen. Og leste litt abc jegerprøven. Det handler litt om flaks også på eksamen, noen kan få en vanskelig prøve, mens andre får en lettere...

 

Men jeg anbefaler å lese i 1000 spørsmål og svar til jegerprøven, for jeg fikk noen spørsmål på eksamen som stod i den boken.

Lenke til kommentar

Du vil få noen bilder og så skal du krysse av for vilket dyr det er. på de andre spørsmålene så svarene for det meste av svarene enkle hvis du har fulgt med i timene. Da jeg tok kurset fikk jeg beskjed om at å ta slike tester somligger på nettet var veldig dumt, fordi de lett kan forvirre deg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det verste for meg blir nok dette med hundene, da dette verken interesserer meg eller er aktuelt for meg seinere :thumbdown:

Altså spørsmålene, når de skal være i bånd, hvilken hund som er hvilken rase osv.

8682088[/snapback]

 

Båndtvangen er lett å hugse! tenk bare 1-20, altså 1.April - 20. August.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...