Gå til innhold

GRAW2 tråden - [Release: 9. Mars] Post gamertags!


Anbefalte innlegg

graw2bl9.jpg

 

Tenkte det var kjekt å lage en litt større tråd om GRAW 2 til Xbox 360 her på forumet siden jeg tror en del kommer til å spille det. GRAW 2 kommer i hyllene den 9. Mars (På fredag) i følge gamer.no. Dette er ment som en diskusjonstråd og infotråd opp mot release. Post dine gamertags, så lager jeg en oppsummering i første post slik at du kan adde GRAW2 medspillere for å spille Coop eller MP sammen med. Ellers så linker jeg til nyttige tråder og eksterte linker. Om du har noen å komme med, post de. Denne tråden vil nok bli mest aktiv etter release, når alle har skaffet seg det. Men de som vet at de skal ha det kan jo poste sine gamertags fordet :) Ikke meningen å flame de andre GRAW2-postene, men det blir litt artigere med en stor samletråd. GOGOGO!

 

 

Tråder

GRAW 2 Multiplayer Demo

GRAW 2 Multiplayer Preview

GRAW2 Demo

GRAW 2 Bilder

GRAW 2 Maplist

 

Linker

Offisiell Hjemmeside

Myspace

Wikipedia

Galleri @ IGN

GRAW2 @ Gamespot

Andre spill i serien (Wikipedia)

Nettavisen: Spillmagasinet (Omtale)

 

 

Gamertags

Aleck E

superrune

Kaiuss

Smelx

D3D Boffen

King Mustard

BanAnus

TariFFen

ErlendRU

Amored

t 3evel nor t

Comprade

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå spillt noen oppdrag i spillet. Her er mine første inntrykk:

 

Grafikken er utrolig bra, vær og lys effekter i ørkenen er fantastiske. Det samme er eksplosjoner og røyk effektene. Miljøene er ikke lengre så livløse som dem var i GRAW 1. Du ser både dyr og fugler i ørkenen. Når du flyr over ørkenen i en av de første oppdragene og beundrer væreffektene, skyer, regn og eksplosjoner blir man helt målløs. Grafikken er den beste jeg har sett i et xbox360 spill noensinne. (Det inkluderer Gears of war) Er en grafikkhore så så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Nytt er at du nå kan gi ordrer gjennom hjelmen til en av dine medsoldater samtidig som du ser alt som skjer fra soldatens synnspunkt. Det gir en helt unik følelse når du kommanderer dine medsoldater fra ett punkt til et annet samtidig som du ligger i skjul lengre bak. Fiendene er blitt mer inteligente og flykter i skjul når de blir angrepet.

 

Likte du GRAW 1 kommer du til å elske GRAW 2!

Endret av superrune2
Lenke til kommentar
Har nå spillt noen oppdrag i spillet. Her er mine første inntrykk:

 

Grafikken er utrolig bra, vær og lys effekter i ørkenen er fantastiske. Det samme er eksplosjoner og røyk effektene. Miljøene er ikke lengre så livløse som dem var i GRAW 1. Du ser både dyr og fugler i ørkenen. Når du flyr over ørkenen i en av de første oppdragene og beundrer væreffektene, skyer, regn og eksplosjoner blir man helt målløs. Grafikken er den beste jeg har sett i et xbox360 spill noensinne. (Det inkluderer Gears of war) Er en grafikkhore så så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Nytt er at du nå kan gi ordrer gjennom hjelmen til en av dine medsoldater samtidig som du ser alt som skjer fra soldatens synnspunkt. Det gir en helt unik følelse når du kommanderer dine medsoldater fra ett punkt til et annet samtidig som du ligger i skjul lengre bak. Fiendene er blitt mer inteligente og flykter i skjul når de blir angrepet.

 

Likte du GRAW 1 kommer du til å elske GRAW 2!

8092135[/snapback]

 

Høres temmelig elskbart ut! Gleder meg nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...