qdos Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har flere problemer med ustabil Gmail i det siste? Den siste ukene har tjenesten vært nede ca 70% av tiden for min del. Kan nesten virke som det skjedde omtrent samtidig som det ble åpnet for tilgang uten invitasjon...
steinrawr Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har flere problemer med ustabil Gmail i det siste? Den siste ukene har tjenesten vært nede ca 70% av tiden for min del. Kan nesten virke som det skjedde omtrent samtidig som det ble åpnet for tilgang uten invitasjon... 8085708[/snapback] jeg har ikke merket noe :S
Fruktkake Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke opplevd problemer, men jeg har opplevd problemer med andre Gmail kontoer for le(eeeee)nge siden. Da motok den ikke e-post eller noe i timevis, fikk aldri noen feilmeldinger eller noe.
qdos Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Pussig. I dag har jeg nesten ikke hatt tilgang i det hele tatt. Får kun: Server Error We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes. Utrolig irriterende!
Left Blank Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Pussig. I dag har jeg nesten ikke hatt tilgang i det hele tatt. Får kun: Server Error We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes. Utrolig irriterende! 8094260[/snapback] har du en google apps konto? disse er litt mer ustabile enn gmail kontoer.
adder1972 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei, Jeg har merket ustabil Gmail. Har også hatt probl med Google Talk. Jeg er fortiden i Canada, men det har vel egentlig ikke noe å si ifht Google. S
qdos Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 har du en google apps konto?disse er litt mer ustabile enn gmail kontoer. 8095192[/snapback] Ja, mulig at det kan være grunnen. Kan stemme at det oppstop omtrent samtidig som jeg begynte å bruke kalender og docs funksjonene. Kunne gjerne tenkt meg å kutte disse bare jeg får tilbake en stabil Gmail. Men jeg regner med at det ikke er mulig...
Left Blank Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Vel, jeg vet ikke deres motiver for dette, men google apps har nå en "premium" pakke som koster 50 dollar per år, og to andre pakker som er gratis, premium er den eneste pakken som har 99.9% uptime på emailen står det..
qdos Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Jeg har gjort meg så avhengig av Gmail nå, at hvis noen av en eller annen grunn hadde snappet opp passordet mitt og overtatt adressen, hadde jeg blitt rimelig hjelpeløs. Av den grunn kunne jeg godt tenkt meg å betale for kontoen hvis det hadde gjort knytningen til meg sikrere (f.eks. gjennom kredittkortnummer)... Virker imidlertid som at dette er rettet mer mot bedriftsmarkedet, og at det ikke er lagt opp til at den nåværende adressen knyttes opp mot en betalende person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå