Gå til innhold

Intel bygger GPU?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC
De må iallefall være mer populære. Best (økonomisk) kommer vel an på å tilby de funksjonene flest vil ha her?

 

Enig. "Best" er en veldig relativ greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off topic:

Men det at AMD/ATI = Gull og diamanter i fremtiden er ikke jeg så sikker på :hmm:

Store multinasjonale selskaper kan tjene økonomisk på sammenslåinger, når det gjelder å fjerne ansatte som da får en dobbelfunksjon.

Men det vil ikke bedre teknologien innad, da må de mestre den største fienden et multikonsern møter! Nemlig Elefantsyken!

 

Dette kan bli en av de største utfordringene i fremtiden for AMD, når en slår sammen 2 kulturer i et stor multinasjonalt firma. De må trekke frem de klokeste hodene og teknologi + at man her skal da Få ingeniørene og deres ledere i AMD og ATI som har hver sine kulturer til å løpe i samme retning.

 

Elefantsyken Ledere setter sin egen karriere foran firmaets beste. (Masse prat ingen handling). Dog skulle AMD mestre dette? Så kommer de styrket ut av denne sammenslåingen/oppkjøpet vil jeg tro. Men det gjenstår å se!

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
Off topic:

Men det at AMD/ATI = Gull og diamanter i fremtiden er ikke jeg så sikker på :hmm: 

Dersom du sikter til fusjonen, så er det få suksessfulle fusjoner mellom større selskaper i historien. Det er enklere å finne eksempler på fusjoner som har kostet mer enn de har smakt enn det motsatte. Store selskaper som kjøper små er en annen historie, men problemet er at man i "kampens hete" ofte taper terreng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...