DeathByDigital Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 God morgen! Jeg har 2stk Asus P5B VM hovedkortl. Begge er forholdsvis varme, når man leser av i PCprobe. Sitter tempføleren i Nærheten av North Bridge? Og ville det evt hjelpe å sette en vifte på denne?
DeathByDigital Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 (endret) 45+ grader Det dobbelte av romtemperatur. og litt til. Jeg vet det ikke er noen krise, men ønsker meg lavere temp. Endret 5. mars 2007 av DeathByDigital
P-in-P Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hmm, siden du sier hovedkortet så regner jeg med at du mener chipset ja? Hvis så har de gode kjølere for dette på Microplex.no
Hårek Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Man må få varmen ut av kabinettet, så kanskje det er en bedre kabinettvifte du trenger.
DeathByDigital Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 har en stk 140mm vifte som blåser luft inn fra bunn, og direkte på HK. Er nok ikke ideelt da luften går i mellom HK, og kabinett. Er vel bare 5 eller 7mm klaring, men litt flow er det nok. Luften går ut 2 steder, har vannkjøling, og bruker en 120mm papst vifte til å blåse luften igjennom radiator, samt orginal TT vifte som suger luften igjennom radiator. (ja. bruker push/pull konfigurasjon) Samt litt luft som går igjennom PSU. Føler selv, at jeg har brukbart med flow i systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå