The Hoff Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Har enkelte småproblemer her. 1. Når jeg spiller av videofiler(dvd eller divx/xvid etx.) så får jeg ikke lyd, samt at maskinen fryser rett etter at jeg lukker de respektive programmene. 2. Enkelte spill lar seg ikke kjøre, maskinen fryser ikke med spillet lukker seg automatisk. Dette gjelder Worms Armageddon, som fungerer på laptopen min. 3. Har sjekket får virus og adaware/spyware. HW: MSI K8N Neo Platinum(754) 3200+ 2gb ram ASUS 7600gs (agp) Noen som har noen tips?
mesha Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 instalert nyeste driverne da?multimedia kontrollere?lyd?video osv....sjekk det og se om nyeste drivere hjelper noe
The Hoff Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 (endret) instalert nyeste driverne da?multimedia kontrollere?lyd?video osv....sjekk det og se om nyeste drivere hjelper noe 8075735[/snapback] Alt av det nyeste er installert. Edit: Har nå fått lyden til å fungere, men maskinen fryser fortsatt helt etter at jeg har lukket vlc. Noen som vet om et alternativt program jeg kan prøve? Endret 4. mars 2007 av Rakkerunge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå