Gå til innhold

[X360] Gears of War turnering!


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke til å skyve under teppet at flere X360 gamere her på forumet her spiller Gears of War. Jeg aner ikke om dette har blitt gjort før, eller om det er noen offisiell turnering fra gamer.no eller hw.no, men uansett kunne jeg tenke meg en artig liten lagturnering i dette spillet som gikk over et par uker der de som vil kan bli med.

 

geowbannerrk9.jpg

 

Hvordan jeg kommer til å gjøre dette er ikke helt sikkert enda, men det blir et lagspill der en må være minst 3 for å delta. Hvor mange det skal være på hvert lag er ikke helt sikkert enda. Men jeg tenker at vi tar grunnlaget i 4 mot 4 i hver kamp. De som vil kan melde på 5 stykker der den ene evt blir reserve. To lag kan spille mot hverandre uansett hvor mange deltakere hvert enkelt har, men det er maks 4 spillere på hvert lag. 3 on 4 går også greit, men prøv å utsett kampen til et bedre passende tidspunkt om differansen er mer enn 1 spiller. I starten vil det bli et gruppespill der vinnerlaget og follow-up laget i hver gruppe går videre til

sluttspillet med finaler o.s.v.

 

Når turneringen starter er jeg enda ikke helt sikker på enda. Det kommer an på hvor stor interesse det er for en slik turnering. "Kampene" skal spilles innenfor et bestemt tidsrom. Dere har f.eks en uke på å komme i kontakt med det andre laget og avtale tid (når kampen skal spilles) og sted (host, kart o.s.v.).

 

Påmelding skjer ved du sender en PM til meg (Aleck) der du bruker malen som er beskrevet i CODE under. Du skal ha et navn på laget (helst noe som er kort og enkelt å skrive, det må ikke nødvendigvis være et Über|-|axX0rZ kult navn). Du skal oppgi navn og gamertag på lagleder, denne personen har ansvar for å melde på laget og at alt går som det går laget imellom. Dette er også kontaktpersonen på laget som har ansvar for å kontakte andre lagledere for å avtale kamper. Lagleder skal også oppgi sin e-postadresse. Jeg foretrekker en MSN-kompitabel adresse slik at det skal være lett å kontakte dere. Kun gamertag er nødvendig for lagmedlemmene. Du kan (om du vil) oppgi en URL til et lagbilde som skal være på maks 250*75 pixels.

 

[B]Navn på laget:[/B] xxx
[B]Lagleder:[/B] xxx
[B]Kontakt:[/B] xxx
[B]URL til lagbilde:[/B] xxx
[I][B]Lagmedlem 1 (Lagleder):[/B][/I] xxx
[I][B]Lagmedlem 2:[/B][/I] xxx
[I][B]Lagmedlem 3:[/B][/I] xxx
[I][B]Lagmedlem 4:[/B][/I] xxx
[I][B]Lagmedlem 5:[/B][/I] xxx

 

Nå håper jeg at så mange som mulig melder sin sinteresse og melder på sitt lag. Om dere ikke har et lag så anbefaler jeg DENNE tråden for å finne 360 gamers som spiller Gears of War. DENNE tråden er også ganske kjekk, da den bare inneholder GeoW gamertags, men den er desverre stengt så den er ikke veldig oppdatert. Denne turneringen kan du ta så seriøst som du vil. Om du vil rage til topps eller om du bare vil være med for moroskyld. Anbefaler alle å melde seg på.

 

Nå kan jeg heller ikke love noe om noen turnering, da jeg ikke vet hvor mange som vil melde seg på, men om mange nok melder seg på aå blir det nok turnering :) Jeg trenger også folk som kunne tenke å organisere litt, og være "gruppeleder" for en gruppe med lag som skal spille mot hverandre o.s.v. Så bare meld deres interesse. Så da ønsker jeg alle lykke til med påmeldingen :p Og håper at initiativet blir godt mottatt og ikke flamet langt nedi grøfta.

 

:love:

 

Update: Nye retningslinjer. 4on4 i utgangspunkt istedenfor 2on2 som følge av at forumbrukerne foretrekker det fermfor det andre.

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Dere kan sikkert spillet bedre enn meg :p Da sier jeg at vi tar 4on4 i utgangspunkt der laget kan melde på maks 5 stykker og minimum 3. Kampene lagene imellom kan evt da avtales med mindre spillere. Jeg gjør det også da mulig at 3 stk kan spille mot 4 men ikke mer/mindre.

 

Høres bedre ut? =D

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Trur det blir lettere å få til med 2v2!

 

Uansett, Kontaktannonse!

KEELr søker moden person på over 21 for hyggelige kvelder sammen som inneholder motorsag etterfulgt av fagtagging! God håndtering av hagla er ett must!  Store pupper & blondt hår er ett pluss!

8075611[/snapback]

 

Sorry, veldig OT, men gliste godt når jeg leste dette (mulig jeg er alt for trøtt).

 

Ikke det at jeg spiller GOW, men skal du tagge en fag ;) Moden person for hyggekveld etterfulgt av litt fagtagging (bare fantasien setter grenser) :!:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...