monzilla Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 I det første oppdraget der man skal knerte noen tanks, hvordan i alle dager får man det til uten å bli busted? Er jo helt umulig
koronag Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Du kan gjøre det på mange måter. Det jeg gjorde var å først ta ut soldaten som står alene på høyresiden av fjellknausen, deretter plassere sprengladningen ved den første tanksen, snike meg litt tilbake, klatre opp på knausen, fyre løs med rakettkaster på de tre andre tanksene (du MÅ treffe på hvert skudd, hvis du ikke har lyst til å jogge helt til den ammo dumpen langt, langt bak for å hente mer ammo), og så beine som pokker mot båten mens jeg utløser sprengladningen. Jeg blåste i å finne dokumenter i camp 2.
monzilla Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 (endret) Takk, det skal jeg prøve. Det jeg prøvde på var 1) ligge på fjellknausen og ta ned FI en etter en. Funket dårlig 2) Skyte den tanksen "i midten" og satse på å få tatt flest mulig. Funket dårlig 3) Går en patrulje mot kløften (der jeg knertet han enslige idioten), krype etter denne patruljen, legge fra meg sprengladningene og komme meg utigen. Kom meg aldri ut igjen 4) Leke Rambo, snike meg inn i basen, gå amok. Gikk nesten. Finnes det noen muligheter for å unngå dette oppdraget? Trodde det var et frivillig oppdrag, men jeg får ikke til å unngå det. EDIT : De knerter meg hver eneste gang. Begynner snart å bli lei Endret 4. mars 2007 av monzilla
koronag Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Om det blir helt krise kan du gå inn i options/difficulty(?)/ai settings/velg custom/og dra den scrolleren helt ned. Da blir AI`en meget lite interessert i deg, hehe.
Celsior Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hei. Jeg plaffa ned noe soldater og tok ut en tanks. Deretter fulgte jeg elva ut av byen og inn til ekstraksjonssona... Tok nok den absolutt letteste veien ut, men jeg ble så dritalei oppdraget. Fikk mission complete, utrolig nok.
ØysteinT Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tips her, driver og sliter litt selv med denne missionen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå