Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heia Enga!!

Edit: ooops, jeg glemte at jeg ikke egentlig ikke burde skrive i denne tråden mens det spilles. Folk kan jo komme til å tro at jeg egentlig ikke elsker laget siden jeg ikke har tatt den korte turen til Telemarks juvel...

Endret av KjemikerJon
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levan Melkadze. Spilte 1 halv omgang mot Odd. Vi så han aldri igjen.

Det var det, ja. Nå har vi lært at man ikke kjøper øst-europeiske spillere usett...

Skrevet

Det er veldig bra at VIF2 vant overlegent i går. Vi trenger å komme oss over nedrykkssumpa. Et nedrykk til 3. divisjon vil være katastrofalt for rekruttlaget, ad matchingen der og i 2. divisjon ikke er sammenlignbar.

Skrevet

Sant. Årets mål bør være å komme seg så langt unna nedrykksplass som overhodet mulig. Medalje eller Europa-plass kan vi se langt etter.

Skrevet

Vi kommer ikke til å rykke ned. Herregud. Vi har vært i vår dårligste periode, har lettere kamper igjen, og likevel ligger vi 7 poeng unna nedrykk. Rosenborg som har 3 poeng og 1 kamp ekstra på oss er med i gullkampen...

Skrevet

Jævlig surt at vi ikke slo Sogndal og Odd, siden vi da kunne hatt en god streak, med tanke på det ganske lette kampprogrammet vi får nå de neste 3-4 kampene.

Sarpsborg 08 - Vålerenga

Vålerenga - Haugesund

Vålerenga - Start

Vålerenga - Odd Grenland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...