Jørgen Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 http://www.nettavise...icle3202601.ece Hvorfor??? Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke vil beholde ham... Han hadde omtrent 15 kamper igjen i Vålerenga før kontrakten hans ville gå ut, i en sesong som allerede ser ut til å ende opp i ingenting. Hvorfor ikke bare selge han for 3 millioner nå og ha 6 måneder mer tid på å skaffe en erstatter. Enig. Helt riktig å selge han nå. Jeg kan heller ikke si at jeg er spesielt skuffet. Shelton var svært begrenset ferdighetsmessig.
osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg har lenge vært Shelton-kritisk, faktisk helt fra starten av. Det jeg reagerer litt på nå, er at han går før vi har noen på plass for ham. Dog er han marginalt skadet nå, men han er spiller mindre i en allerede VELDIG tynn stall
osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 LIS forsvinner, Luton forsvinner Inn kommer VPG og Benjamin fra follo..
Jørgen Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Det er for så vidt sant, men det ser ut til at hele denne sesongen ebber ut i ingenting. Da er det like greit å få det man kan ut av Shelton, og se etter en erstatter. Noen som forresten har sett noe av Shåresh Ahmadi og Kamer Qaka i år?
Lunalotic Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Shelton er rask, men han klarer jo tydeligvis ikke og kommunisere med resten av laget. Greit og få en liten slant tilbake.
Olum Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Shelton hadde farta, men det tok ikke lang tid før alle Tippeligaens backer visste om det, og passet på å mer kontroll og tettere markeringer på han. Når farta var satt ut av spill, var det ikke mye han hadde igjen. Greit å få tre mill. for han nå. Mer enn han er verdt med tanke på at han ville vært Bosman-spiller om et halvt år.
Maefteda Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Carew skal ha blitt sett på West Hams trening, og skal visst være på vei dit. Dobbelt skuffende for min del, siden jeg gjerne skulle hatt han i Vålerenga, men ikke ønsker han i West Ham...
Stephenjazz Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Syns vi henger godt med så langt, faktisk er vi det førende laget, en Shelton i form i dag hadde vært gull verdt
Stephenjazz Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 1-0 kampen er over, ser kampen forøvrig på stream, men kan ikke poste link. Det er flere linker til stream på vg live chaten
Maefteda Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Faen ta! Får ikke til en dritt offensivt og motstander scorer på første ordentlige sjanse. Vi har null selvtillit og har ikke typene til å stå fram når vi trenger det. Spesielt ikke nå med Hæstad ute/småskadet i hele år. Begynner å bli pisslei, men kan ikke helt se hva vi skal gjøre for noe i år...
osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Kjipern, dette her.. Synd vi rykker ut. Scorer aldri tre mål i 2.omgang!
Maefteda Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Da må vi ta en borte mot Besiktas. Vi trengte vel 3 mål uansett, så målet skal egentlig ikke forandre så mye. Men jeg er lei av at vi skal være så dønn forsiktige i det vi gjør offensivt. Taktikk er oppskrytt, det er bare å peise på!
Stephenjazz Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Ut med Konè, mannen eier ikke fart. Bytt mot Håvard Nielsen eller Sid
Lunalotic Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 skulle kanskje stilt med laget fra kampen mot liverpool
Maefteda Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Dette tærer på humøret på en allerede kjip dag. PAOK er dessverre mange hakk bedre enn oss. Tror faktisk vi var sykt uheldige med trekningen her, men med spillet vårt tviler jeg på om vi hadde slått noenav de andre seedede lagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå