Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Martin sier at DFH aldri var aktuell for Enga, da heller jeg heller jeg mot at han ville hjem til Norge og han fikk avslag fra Vålerenga. Så da måtte han finne seg en klubb da som ble Rosenborg dessverre.

Synd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en Vålerenga-gutt, enkelt og greit. Litt respekt for klubben bør han ha, den klubben som oppdro han fra han var 18 år til han var 24 år.

Skrevet

Joda, han kunne vært mer ydmyk og sagt at det blir rart for han, klanen og VIF, i stedet for å si at "sånn er fotballen". Vi ville ikke ha han, et sted måtte han gå, og gribbene tok han :p

Skrevet

Freddy legger opp etter sesongen..

La oss nå gi han et siste seriegull i Norge. Gjerne et cupgull i tillegg. Finnes ikke mer sympatisk fotballspiller. Det var ganske forventet, men likevel vemodig. Heldigvis er det fortsatt et år til. Klart at han skal få testemonial. Kommer til å være spilleren med flest kamper for Vålerenga gjennom historien når han legger opp.

:love:

• Liker 2
Skrevet

Blir trist å miste freddy, selvom jeg ikke synes han er god nok pdd. Får håpe han får en rolle i klubben, denne mannen har vært en av de mest sympatiske og godt likte spillere i tippeligaen en årrekke, sammen med Roar Strand.

Skrevet

Synd at Freddy legger opp, men det er ikke akkurat uventa. Fantastisk fyr, både på og utenfor banen. TV2 Sporten blir en fornøyelse med han som ekspertkommentator. Noen andre som har lest biografien hans?

Skrevet

Han er en Vålerenga-gutt, enkelt og greit. Litt respekt for klubben bør han ha, den klubben som oppdro han fra han var 18 år til han var 24 år.

Han er vel mer Skeid-gutt. Blir på samme måte som å si at Daniel Braaten er RBK-gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...